eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011

    00:14 23.01.2012

    Serwis Marketingu Bezpośredniego targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w czwartym kwartale 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy

    Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy

    13:05 27.12.2011

    Chcesz obniżyć kwotę podatku, jaki Twoja firma ma do zapłaty za 2011 rok? Zostań sponsorem. Wesprzesz lokalną działalność, a przy okazji zareklamujesz swój biznes. Ale uwaga! Tylko wsparcie finansowe pozwala obniżyć podatek. Dotyczy to zarówno podatku dochodowego, jak i VAT-u. W ramach akcji Tax Time, która ma na celu wskazanie różnych możliwości ...

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Reklama na samochodzie a koszty podatkowe

    Reklama na samochodzie a koszty podatkowe

    13:11 09.12.2011

    ... się ukryć, iż pojęcie użyte we wskazanym przepisie jest dość pojemne. Jeżeli bowiem zapłacimy za reklamę na samochodzie, która to reklama będzie spełniać ogóle warunki kosztowe, to w pewien sposób będzie to wydatek na używanie samochodu na potrzeby działalności (a nie "w działalności") gospodarczej ...

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Polacy a lokowanie produktu

    Polacy a lokowanie produktu

    13:52 06.12.2011

    ... własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79% odpowiedzi). Większość ankietowanych rozumiało, ... „lokowanie produktu”, m.in.: „coś, co działa na podświadomość”, „reklama w podświadomości”, „reklama, która ma mi utkwić w pamięci”, „produkt jest puszczany w jakimś programie ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, product placement, lokowanie produktu
  • Polskie górnictwo w mediach

    Polskie górnictwo w mediach

    12:38 22.11.2011

    Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym 'publicity' zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika - wynika z raportu "Wizerunek branży górniczej 2010 - 2011" przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów. Miesięcznie na temat ...

    Tematy: górnictwo, przemysł wydobywczy, spółki wydobywcze, media
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011

    00:12 06.11.2011

    Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Polscy politycy w reklamie?

    Polscy politycy w reklamie?

    11:00 27.09.2011

    ... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ...

    Tematy: politycy, reklama, rynek reklamy, sondaże społeczne
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 27 28 29 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: