eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyatmosfera w pracy

atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • W firmach produkcyjnych liczy się atmosfera w pracy

    W firmach produkcyjnych liczy się atmosfera w pracy

    11:10 20.05.2019

    ... znaczeniu przekonanych jest 65% osób pracujących w Polsce oraz 80% pracowników z zagranicy. Paradoksalnie ludzie wskazują, że najważniejsza jest dla nich atmosfera w pracy oraz docenianie przez przełożonego, a więc bardziej psychologiczne uwarunkowania - komentuje wyniki badań dr hab. Kamil Minkner, prof. Uniwersytetu Opolskiego. - Oczywiście ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy produkcji, atmosfera w pracy, wynagrodzenie
  • Nie pensja, ale rozwój zawodowy? Co liczy się w pracy?

    Nie pensja, ale rozwój zawodowy? Co liczy się w pracy?

    10:59 14.05.2019

    ... % respondentów. Nieco ważniejsza niż ostatnio okazała się natomiast przyjazna atmosfera w pracy, na którą wskazuje obecnie 51% respondentów. Najbardziej wyraźna zmiana ... zatrudnienia, dla osób z wykształceniem podstawowym większe znaczenie ma przyjazna atmosfera w miejscu pracy. Absolwenci uczelni wyżej niż inne grupy plasują natomiast rozwój ...

    Tematy: sytuacja na rynku pracy, pracownicy, badania pracowników, work-life balance
  • Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    00:35 19.01.2019

    ... , w tym rodzinnych, uczuciowych i zdrowotnych. Takiej odpowiedź udzieliło przeszło ¾ badanych (76 proc.). Aż 65 proc. kobiet przyznało również, że w pracy chętnie rozmawia o… pracy. Podium zamknęły tematy „kuchenne” z rezultatem 63 proc. Z proponowanych odpowiedzi (możliwość wielokrotnego wyboru), najmniej głosów oddanych zostało z kolei na tematy ...

    Tematy: praca, rozmowy w pracy, kontakty interpersonalne, atmosfera w pracy
  • Well being - to się opłaca!

    Well being - to się opłaca!

    00:40 10.01.2019

    ... przecenienia zwłaszcza w naszej branży, w której realizujemy duże projekty, wymagające pracy zespołowej” – wyjaśnia Prezes Zarządu firmy Quercus. Nie bez znaczenia jest też atmosfera panująca w pracy – mniej formalna sprzyja budowaniu pozytywnych relacji w zespole. Luźna atmosfera, mówienie sobie na „Ty”, wspólne obchodzenie urodzin (tort i prezent ...

    Tematy: work-life balance, well-being, efektywność pracy, motywowanie pracowników
  • Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    11:17 24.09.2018

    ... o wykwalifikowanego pracownika, to będzie musiała zapewnić mu dobrą atmosferę pracy i podtrzymywać motywację do efektywnego działania. W takim środowisku najważniejszą rolę odgrywać ... szybko ją zniszczyć. Nawet w zdrowych organizacjach posiadających wzorową kulturę pracy może istnieć toksyczny szef. Najczęściej spotykany typ osoby zarządzającej, ...

    Tematy: zaangażowanie w pracę, rozwój firmy, atmosfera w pracy, dobry szef
  • Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    10:31 14.09.2018

    ... ani dla firmy. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Hays Poland, satysfakcja z pracy w największej mierze uzależniona jest od dobrej atmosfery oraz pozytywnych relacji z kolegami i przełożonymi. Aby jednak te ostatnie rzeczywiście były zdrowe, a atmosfera w zespole motywowała do działań, należy zadbać o respektowanie prostych zasad, jak ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, satysfakcja z pracy, kariera zawodowa
  • Jasna strona stresu w pracy

    Jasna strona stresu w pracy

    08:20 25.05.2018

    ... , jest dla organizacji motywacją do stworzenia takiego środowiska pracy, w którym pracownicy odczuwać będą zarówno komfort fizyczny, jak i psychiczny. Zrealizowane przez Hays Poland badania dowodzą, że już 4 na 10 pracodawców przekonanych jest, iż przyjazne środowisko pracy i atmosfera panująca w organizacji to czynniki, które mogą skutecznie ...

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów

    12:22 17.05.2018

    ... należy rozpocząć etap „odtruwania”, którego istotą jest przypomnienie malkontentowi atutów jego pracy, firmy, zespołu czy produktów. Nawiązując jednak do tych pozytywnych aspektów podczas rozmowy ... poprosić samego narzekającego o to, by zastanowił się, co lubi w swojej pracy. Takie „odtruwanie” pomoże mu w powrocie do stanu równowagi, niezbędnego do ...

    Tematy: relacje w pracy, atmosfera w pracy, niezadowolenie z pracy
  • Stres w pracy. Dlaczego?

    Stres w pracy. Dlaczego?

    08:46 17.04.2018

    ... najmniej stresujące warunki pracy? Jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy z pewnością to Finlandia, ale najlepsze relacje międzyludzkie panują we Francji. W Polsce bywa różnie. Z pewnością to, co musimy poprawić to atmosferę pracy, którą tworzą ludzie. Wyniki sondy w Polsce. Co nas stresuje w pracy? 27 proc. – atmosfera w pracy, 25 proc.– nadmiar ...

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    Szczęśliwi pracownicy to wyższe zyski

    13:21 03.04.2018

    ... z pracy – zwrócenie uwagi pracodawców na zagadnienie szczęścia w pracy i zachęcenie pracowników do wyjścia z inicjatywą i aktywnego zabiegania o elementy, które dają spełnienie i satysfakcję. Instytut wyróżnił także 4 najważniejsze filary, które wpływają na satysfakcję pracowników. Są to zdrowie, atmosfera i emocje, flow w pracy i sens pracy ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, tendencje na rynku pracy, atmosfera w pracy

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: