eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyatmosfera w pracy

atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • Czarna owca w zespole pracowników. Jak sobie poradzić?

    Czarna owca w zespole pracowników. Jak sobie poradzić?

    12:14 03.11.2015

    ... i doświadczonych współpracowników, ale jak poradzić sobie w sytuacji, gdy jedna osoba zagraża pracy całego zespołu? Ekspert ds. rekrutacji GoWork.pl podpowiada, jak radzić ... twierdzi Michał Środa z GoWork.pl. Jasno sprecyzowane oczekiwania Chaos nie sprzyja atmosferze pracy. Łatwiej jest się zorganizować jeśli wszyscy są wdrożeni w swoje zadania ...

    Tematy: atmosfera w pracy, pracownicy, niekompetentny pracownik
  • Stres w pracy: najczęstsze powody

    Stres w pracy: najczęstsze powody

    00:40 05.09.2015

    ... atmosfera w zespole – na ten problem wskazało 24,59 proc. ankietowanych. Dobre samopoczucie w pracy to podstawa do uzyskania satysfakcji zawodowej, działa też motywująco. Kultura organizacyjna ma więc ogromne znaczenie, wpływa na wyniki pracy i to jak pracownicy oceniają firmę. Nic w tym dziwnego, w pracy ... ze swojej pracy – mówi Michał Środa z ...

    Tematy: stres, stres w pracy, jak radzić sobie ze stresem, sytuacje stresujące
  • Zmiana pracy: czym się kierujemy?

    Zmiana pracy: czym się kierujemy?

    10:46 27.08.2015

    ... atmosfera w pracy. ... Atmosfera. Kultura organizacji. Kultura organizacyjna obejmuje wspólne przekonania, podejście i zachowania wszystkich pracowników. Nic dziwnego, że najlepiej czujemy się w firmach, w których pracują ludzie podobni do nas, z którymi łączy nas coś więcej niż tylko praca. 9.11 proc. naszych ankietowanych dobrą atmosferę w pracy ...

    Tematy: zmiana pracy, rynek pracy, pracownicy, rezygnacja z pracy
  • Toksyczne miejsce pracy - jak je rozpoznać?

    Toksyczne miejsce pracy - jak je rozpoznać?

    00:56 19.06.2015

    ... dokumentów Współpracownik prosi Cię o zachowanie dyskrecji w sytuacji, gdy przyłapujesz go na nieuczciwych praktykach, które szkodzą firmie Kolega z biura ma romans w pracy i prosi, byś nie mówił o tym nikomu Toksyczni przełożeni i współpracownicy W biurze stale pojawiają się plotki, a niektórzy ze współpracowników szpiegują Współpracownicy nie ...

    Tematy: środowisko pracy, efektywność pracy, atmosfera w pracy, miejsce pracy
  • Praca w korporacji: masakra czy szansa na wysokie zarobki?

    Praca w korporacji: masakra czy szansa na wysokie zarobki?

    00:10 18.06.2015

    ... swoich zdolności. Z drugiej strony, studenci mają świadomość słabych punktów pracy w tego typu miejscach. Nie jest zaskoczeniem, że ankietowani jako największe wady pracy w zagranicznej korporacji wskazywali: stres, nielimitowany czas pracy, duże wymagania. O dziwo na złą atmosferę w pracy wskazuje 26 proc. mężczyzn i tylko 11 proc. kobiet ...

    Tematy: praca na etacie, praca w korporacji, zagraniczne korporacje, praca dla studenta
  • Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    10:37 18.05.2015

    ... wzbudzić kontrowersje lub doprowadzić do kłótni. Oto krótki przewodnik ekspertów monsterpolska.pl po tematach tabu, których lepiej nie poruszać w pracy. „Każda pogawędka w miejscu pracy może w niebezpieczny sposób zmienić się w rozmowę poruszającą tematy tabu i prowadzić do nieprzewidywalnych sytuacji, np. konfliktów, jeśli nie będziemy ...

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami
  • 4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    00:40 22.03.2015

    ... atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od ... nie chce przyznać, że nie przepada za Tobą. Zwłaszcza jeśli czujesz jednocześnie, że atmosfera jest napięta, a mimo to wszyscy udają, że jest w porządku. Nikt ...

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny
  • Jak rozwiązywać konflikty w pracy?

    Jak rozwiązywać konflikty w pracy?

    01:05 21.02.2015

    ... . Trzeba pamiętać, że dobra atmosfera w pracy to jeden z najcenniejszych atutów pracodawcy. Dbałość o poprawne relacje to nie tylko przejaw dobrej woli, ale przede wszystkim obowiązek wszystkich – pracodawcy, kadry kierowniczej oraz każdego z zatrudnionych. Dobre relacje – prawo czy przywilej? Kodeks Pracy jasno określa obowiązki pracodawcy ...

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, konflikt w pracy, atmosfera w pracy, jak unikać konfliktów
  • Nowa praca jak pierwszy dzień w szkole

    Nowa praca jak pierwszy dzień w szkole

    00:59 21.01.2015

    ... właściwie – nie bój się komunikować tego szefowi. Często pracownicy w codziennej rutynie przyzwyczajają się do np. niezbyt efektywnych rozwiązań czy systemów pracy. Dopiero świeże spojrzenie nowego pracownika potrafi wychwycić i skorygować dotychczasowe błędy – zaznacza Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Bądź towarzyski Pora ...

    Tematy: szacunek w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, nowa praca
  • Idealne biuro zwiększa wydajność pracy

    Idealne biuro zwiększa wydajność pracy

    13:11 10.10.2014

    ... politykę, itp. W pierwszej kolejności należy jednak zaspokoić podstawowe potrzeby i oczekiwania. Mimo pojawienia się nowych technologii i nowych metod pracy, trzy najważniejsze cechy idealnego miejsca pracy pozostają niezmiennie takie same, tj. komfort, temperatura i oświetlenie.", podsumowuje Tomasz Buras, Dyrektor Zarządzający Savills w Polsce.

    Tematy: powierzchnie biurowe, stanowisko pracy, atmosfera w pracy, dojazd do pracy

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: