audiomarketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
00:31 30.10.2022
Otoczenie odbieramy wszystkimi zmysłami. To one decydują o tym, co uważamy o markach, produktach czy usługach. Marketerzy i sprzedawcy bardzo chętnie wykorzystują marketing sensoryczny i wiedzę o zmysłach w działaniach reklamowych. W jaki sposób? Sprawdźmy! Na początek wyjaśnijmy, czym jest marketing sensoryczny Marketing sensoryczny to sposób na ...
Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zmysły, audiomarketing -
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
14:30 26.11.2019
Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
12:00 21.03.2019
Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
00:36 25.07.2015
... świadomość marki oraz budują przywiązanie konsumenta na głębszym, emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na które może wpływać marketing sensoryczny. Audiomarketing Badania przeprowadzone przez firmę IMS wykazały, że średnia długość wizyty w sklepie, w którym jest właściwie dobrana muzyka, wydłuża się o 20 procent ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Muzyka w sklepach a prawa autorskie
13:41 31.05.2011
... gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za świadczone tam usługi. Pojawiła się nawet odrębna dziedzina marketingu, tzw. audiomarketing, która bada wykorzystanie muzyki w celu intensyfikacji sprzedaży. Przedsiębiorcy, mniej lub bardziej świadomi wyników opracowań naukowych bądź zaleceń specjalistów od marketingu ...
Tematy: audiomarketing, muzyka w sklepach, muzyka, nielegalna muzyka