banki komercyjne - wiadomości i porady tematyczne
-
Wyniki banków w 2012 roku rekordowe
08:05 29.05.2013
... nie odbiegała już od wartości tego wskaźnika dla banków komercyjnych. Banki spółdzielcze postrzegane są za to jako znacznie bezpieczniejsze od komercyjnych – i ... Zakręcanie kurka z pieniędzmi Rok ubiegły zostanie zapamiętany także jako ten, w którym banki nadal ograniczały dostępność kredytów dla gospodarstw domowych oraz małych i średnich firm. ...
Tematy: banki, banki komercyjne, banki spółdzielcze, sektor bankowy -
Sektor bankowy: dział IT ma się dobrze
00:32 20.01.2010
... banki komercyjne, które wzięły udział w badaniu, deklarują, że w swojej strukturze IT posiadają co najmniej jeden helpdesk. Odmiennie przedstawia się sytuacja w bankach spółdzielczych, z których jedynie nieco ponad jedna trzecia deklaruje posiadanie komórki organizacyjnej przeznaczonej do wsparcia użytkowników wewnętrznych. 7. Banki komercyjne ...
Tematy: IT w bankach, IT w banku, sektor bankowy, dział IT -
Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006
00:25 22.01.2007
... się do specyficznych potrzeb segmentu MSP. 6. W 2006 roku po raz kolejny została potwierdzona przewaga banków spółdzielczych nad pozostałymi kategoriami konkursowymi. Banki spółdzielcze są zdecydowanie najlepiej oceniane przez klientów z segmentu MSP. Pomimo tego wszystkie kategorie uczestników odnotowały duży postęp. Informacje o badaniu Badania ...
Tematy: banki, badania MSP, obsługa bankowa, usługi bankowe -
Placówki bankowe znowu w modzie?
00:05 21.07.2006
... wciąż jeszcze nie widać. Według danych NBP na koniec ubiegłego roku banki komercyjne miały niecałe 8,4 tysiąca placówek. Chociaż ich liczba rośnie, to warto przypomnieć ... mniej atrakcyjnych z punktu widzenia banków terenach, swoje usługi oferują zazwyczaj tylko Banki Spółdzielcze, które na całe szczęście od kilku lat konsekwentnie rozbudowują ...
Tematy: placówki bankowe, banki, oddziały bankowe, banki komercyjne -
Bank przyjazny dla przedsiębiorców
00:03 09.03.2006
... kategoriach konkursowych wyniki te były zdecydowanie powyżej oceny 5, co świadczy o wysokiej ocenie klientów. Najwyższe oceny uzyskały banki spółdzielcze oraz oddziały bankowe, nieco niższą banki komercyjne. Kolejną cechą decydująca o jakości obsługi klientów jest środowisko obsługi. Jak wskazują dane, w bankach spółdzielczych systematycznie z roku ...
Tematy: bank, banki, MSP, obsługa bankowa