obsługa bankowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Obsługa bankowa głównie po angielsku
11:45 02.11.2012
... mówiąca po angielsku pracuje w jednym z czterdziestu Centrów Finansowych Banku Millennium. Obsługa po angielsku jest możliwa w 26 oddziałach Credit Agricole oraz w wybranych ... osoby mówiące po niemiecki i po rosyjsku. W pojedynczych oddziałach możliwa jest też obsługa w mniej popularnych językach. Z kolei ING i MultiBank zapewniają, że większość ...
Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia -
Polscy internauci nie narzekają na kontakt z bankami
00:15 13.04.2012
W ramach kolejnej odsłony kampanii "Porozmawiajmy o Twoich planach" bank BNP Paribas postanowił porozmawiać z internautami o bankach. Okazuje się, że rzeczywistość nie wygląda najgorzej: 56 proc. uczestników sondażu lubi rozmawiać ze swoim bankiem. Najbardziej cenimy możliwość uzyskania fachowej porady i dopasowania produktu do potrzeb. „ ...
Tematy: badania internautów, badania opinii społecznej, instytucje finansowe, banki -
Klienci banków: liczy się solidność banku i bliskość oddziału
12:25 18.07.2007
Osoby wybierające ofertę bankową dla siebie najbardziej zwracają uwagę na solidność banku. Liczy się też bliskość oddziału od miejsca zamieszkania. Dla młodszych klientów istotny jest dostęp do rachunku za pośrednictwem Internetu oraz nowoczesna oferta. Takie wnioski płyną z badania Acxiom Polska przygotowanego na zlecenie Open Finance. Mimo że ...
Tematy: banki, obsługa bankowa, jakość usług w bankach, oddziały bankowe -
Jakość usług w bankach europejskich
00:54 15.05.2007
Czy obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Jakość usług w bankach
01:21 20.04.2007
Firma badawcza ISC (International Service Check) przebadała jakość usług świadczonych w najbardziej znanych placówkach bankowych. Badania objęły swoim zasięgiem aż osiem krajów Europy Centralnej: Bułgarię, Chorwację, Czechy, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowenię i Węgry. W okresie od 26 lutego do 28 marca przeprowadzono 283 badania i sprawdzono w ...
Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa -
Bankowe infolinie są niewiarygodne
00:30 23.03.2007
Informacjom podawanym przez pracowników bankowych infolinii nie można ufać - wynika z badania jakości bankowych serwisów przeprowadzonego przez Gazetę Prawną i Open Finance. Na te same pytania zadane konsultantom danej instytucji można uzyskać zupełnie inne odpowiedzi. Autorzy badania w ciągu trzech dni zadzwonili na infolinie 28 banków. Do ...
Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia -
Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006
00:25 22.01.2007
... różnice w ocenie między klientami tradycyjnymi a elektronicznymi można zauważyć w: konkurencyjności oprocentowania depozytów - 0.14 punktu konkurencyjności kosztów produktów operacyjnych (obsługa konta, kart) - 0.13 punktu przejrzystości wprowadzania zmian w oprocentowaniu i prowizjach oraz opłacalności współpracy (relacja korzyści do kosztów ...
Tematy: banki, badania MSP, obsługa bankowa, usługi bankowe -
Bank przyjazny dla przedsiębiorców
00:03 09.03.2006
W 2005 roku w ramach konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców" przeprowadzono ankietowe badania klientów banków należących do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W badaniach uczestniczyło 5873 przedsiębiorców z całego kraju, którzy korzystali z usług bankowych w 140 oddziałach bankowych. Byli to klienci 39 banków. Kontynuowano ...
Tematy: bank, banki, MSP, obsługa bankowa
Podobne tematy:
- banki
- usługi bankowe
- MSP
- badania internautów
- bank
- obsługa klienta
- badania MSP
- instytucje finansowe
- znajomość języków obcych
- języki obce
- produkty bankowe
- relacje z klientem
- badania opinii społecznej
- obsługa klientów
- placówki bankowe
- banki spółdzielcze
- infolinia
- bank przyjazny dla przedsiębiorców
- poziom satysfakcji klienta
- banki komercyjne