poziom satysfakcji klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
00:05 12.02.2013
... połowa (51%) klientów jest zadowolona z poziomu obsługi w instytucjach finansowych. Innego zdania jest 17% respondentów, którzy deklarują niezadowolenie z dotychczasowej obsługi. Obsługa klienta w sektorze finansowym w naszym kraju odbywa się na dużo wyższym poziomie niż w przypadku urzędów, gdzie mamy do czynienia z odwrotnymi proporcjami: jedynie ...
Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta -
Zarządzanie doświadczeniem klienta
13:48 11.02.2011
... klienta. Nie jest to jednak proste, ze względu na zmieniającą się modę, upodobania, a także potrzeby konsumentów. Pozwoliłam więc sobie na wypunktowanie kilku spostrzeżeń i wytycznych, które - co wynika z moich osobistych obserwacji - niewątpliwie pozwalają na skuteczne podtrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji ...
Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta -
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
12:00 04.08.2010
... czy po prostu sucho przeczytano informacje z katalogu czy ekranu monitora) oraz poziom uprzejmości w stosunku do obsługiwanych. Pod uwagę wzięto również wygląd, czystość oraz ... . A oto, co podobało się polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy ...
Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna -
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
10:32 08.03.2010
... Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent. Z raportu "Koszty niskiego poziomu obsługi klienta. Ekonomiczne konsekwencje jakości obsługi klienta w Polsce" firmy Genesys Telecommunications Laboratories wynika, że niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
10:19 16.12.2009
... międzynarodowego badania konsumentów, przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys w 16 uprzemysłowionych krajach świata wynika, że niedostateczny poziom obsługi klienta powoduje w firmach straty sięgające 338,5 mld USD rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Biura podróży: jakość obsługi klienta
11:15 17.11.2009
... przeziębiony pracownik w obsłudze klienta oraz pierwsza informacja, że wszystkie wycieczki do końca listopada są sprzedane. Informacje o badaniu International Service Check, wykorzystując metodę Mystery Shopping, kilka razy w roku przeprowadza bezpłatne, niekomercyjne badania mierzące poziom jakości obsługi w najpopularniejszych, konsumenckich ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Lojalny pracownik a lojalność klienta
09:51 22.09.2009
... poziom satysfakcji pracowników? Wydaje się, że bardziej miarodajnym wskaźnikiem jest poziom ... klienta. Dostrzeganie wartości prowadzi do satysfakcji i lojalności klientów, które umożliwiają zwiększanie zysków. Prawdziwość modelu potwierdzają analizy Sears : dane z 800 sklepów, 5% wzrost w satysfakcji pracowników prowadził do 1,3% wzrostu satysfakcji ...
Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta -
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
07:15 11.07.2009
... Podejście to sprawiło, że firma International Service Check postanowiła zmierzyć poziom obsługi oferowany przez polskich dostawców Internetu. Analizując reklamy firm ... Ostatnia kategoria dotyczyła budowania lokalności klienta. W różnych branżach wykorzystywane są liczne praktyki, których celem jest przywiązanie klienta do marki. Istnieję też pewne ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta -
Jakość obsługi klienta w 2008 r.
14:24 31.03.2009
... na szczycie listy z wynikiem +2,93. Informacje o badaniu Metodologia Programu oparta jest na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów ...
Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta u jubilera
00:03 20.12.2008
... . Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania o tę osobę już tylko w 43,8 proc. przypadków. Klienci dość nisko ocenili poziom zadawania przez konsultantów pytań otwartych. 15,6 proc. stwierdziło, że takich ...
Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
Podobne tematy:
- banki
- wakacje
- biura podróży
- obsługa klienta
- Apple
- instytucje finansowe
- branża turystyczna
- oferty turystyczne
- branża finansowa
- administracja publiczna
- preferencje konsumentów
- jakość obsługi klienta
- zadowolenie z pracy
- zaangażowanie w pracę
- lojalność klientów
- badania społeczne
- Dell
- usługi turystyczne
- relacje z klientem
- obsługa klientów