obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
11:39 25.06.2024
... klientów w określonej przestrzeni czasu, staje się kluczowa do ustanowienia związku między elementami doświadczalnymi a kluczowymi wskaźnikami, takimi jak wartość klienta w czasie i postrzeganie marki. Sprzedawcy powinni wykorzystywać mieszankę interakcji online i offline, czerpiąc z danych historycznych i behawioralnych oraz zbierając opinie ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI
13:46 07.06.2024
... jego zaprojektowanie. Obsługa klienta - AI zrobi to za Ciebie Pozostając jeszcze chwilę przy modelach tekstowych, nie sposób nie wspomnieć o nowoczesnych rozwiązaniach wspierających obsługę klienta. Tego typu narzędzia mogą być istotne np. dla agencji nieruchomości czy biur sprzedaży inwestycji deweloperskich. Obsługa klienta prowadzona przez ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, narzędzia AI, ChatGPT -
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
00:25 25.02.2024
... ? Niekoniecznie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki odsetek osób zatrudnionych w obsłudze klienta e-commerce rozważa przebranżowienie? Czy pracownicy obsługi klienta e-commerce są zadowoleni ze swojej pracy? Jak duży odsetek pracowników obsługi klienta otrzymał w minionym roku podwyżkę wynagrodzenia? Mogłoby się wydawać, że przyśpieszony rozwój ...
Tematy: rynek pracy, wynagrodzenia, tendencje na rynku pracy, obsługa klienta -
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
00:22 16.12.2023
... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy
00:35 25.11.2023
... , produktywną i dochodową pracę – Param Kahlon, EVP i GM, Automation & Integration, Salesforce. 3. Lepsza obsługa klienta dzięki SI. Historycznie niskie stopy bezrobocia pogłębiały problem z utrzymaniem pracowników obsługi klienta. Generatywna sztuczna inteligencja może prowadzić do obniżenia kosztów ich rekrutacji, ponieważ zwiększa poziom ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, SI, rynek pracy -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... przedsiębiorstwa, które jest klientocentryczne, funkcjonują pewne charakterystyczne elementy. Są to szacunek oraz dogłębne zrozumienie potrzeb i pragnień klienta, rzetelna i przyjazna obsługa, otwarta, transparentna komunikacja sprzedażowa oraz jasne, klarowne przekazy marketingowe. Wszystko to sprawia, że konsument czuje się zauważony ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
09:19 05.07.2023
... sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie ... zostanie przeniesiona na stanowiska związane z realizacją zamówień, logistyką czy obsługą klienta. Ważnym elementem tych działań jest zatem zmiana lub podniesienie kwalifikacji ...
Tematy: dobra konsumpcyjne, usługi konsumpcyjne, rynek pracy, automatyzacja -
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
13:26 21.03.2023
... otrzymuje żadnych informacji o swoich klientach, co miałoby miejsce w przypadku bardziej nowoczesnych programów. Pieczątki w aplikacji – to rozwiązanie podobne, więc zrozumiałe dla klienta, a zarazem nowocześniejsze. Gość nie potrzebuje jednak kartonika, a w zamian okazuje aplikację na smartfonie. Barman lub kelner po każdym zamówieniu skanuje kod ...
Tematy: program lojalnościowy, programy lojalnościowe, restauracja, hotel -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog, z zachowaniem ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?
21:02 16.10.2022 PORADA
Witam, pracuję na kasie w markecie. Czy mam prawo odmówić obsługi konkretnego klienta? Czy muszę podać powód mojej odmowy? Mogę uprzejmie prosić tego klienta o przejście do drugiej kasy? Zwłaszcza gdy taki klient zachowuje się wobec mnie nieuprzejmie, złożył na mnie bezpodstawną ...
Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, praca w sklepie, prawa pracownika -
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
11:45 26.08.2022
... często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z wieloma z nich ma do czynienia każdy z nas jako konsument. Przykładem mogą być np. niespodziewane formalności ...
Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy -
Prowadzenie lokalu. Ile wyniesie VAT za sprzedaż i szatnię?
18:54 15.11.2017 PORADA
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące podatków VAT i przekąsek: chipsów oraz chrupek. W dostawie otrzymaliśmy chipsy z VAT-em 8% i chrupki z VAT-em 5%. Jak wygląda kwestia podatku VAT przy ich sprzedaży np. w barze? Jest to obsługa klienta i spożycie tych przekąsek na miejscu. Co w ...
Tematy: podatek VAT, wysokość podatku, sprzedaż, działalność gospodarcza -
Klient, który prześladuje pracowników sklepu
21:06 04.08.2016 PORADA
Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy). Tym razem wszystko ...
Tematy: obsługa klienta, obowiązki sprzedawcy, sprzedaż, praca w sklepie -
Działalność a ciąża. Czy zatrudnić pracownika czy udzielić pełnomocnictwa?
12:29 22.10.2015 PORADA
Witam serdecznie, prowadzę kilka lat działalność gospodarczą, nie mam pracownika, jestem sama. W 2016 roku planuję zajść w ciążę. Nie chcę jednak zawieszać działalności, chcę by dalej prosperowała. Będę musiała zatem zatrudnić pracownika. Stąd moje pytanie, czy mogę w ...
Tematy: działalność gospodarcza, ciąża, zatrudnianie pracowników, umowa zlecenia -
Czy w dniu złożenia L4 na dziecko mogę pracować?
17:19 24.01.2015 PORADA
Witam, w piątek otrzymałam zwolnienie lekarskie - opiekę na dziecko. L4 jest od poniedziałku. W poniedziałek rano zgłoszę pracodawcy, że mam opiekę. Niestety pracuję na kasie i muszę być w zakładzie, by zdać pieniądze i stempel i by czekać na kogoś, kto mnie zastąpi. Czy w ...
Tematy: opieka nad dzieckiem, zwolnienie lekarskie, obsługa klienta, prawa pracownika -
Stały dyżur telefoniczny w domu
12:05 07.11.2014 PORADA
Witam, pracuję w dziale telefonicznej obsługi klienta. Pracę wykonuję na zmiany z kolegą. I zmiana w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku, II zmiana w godz. 15-23 od poniedziałku do piątku. Dodatkowo z kolegą pełnimy dyżury telefoniczne w domu od 23, do 7 od soboty do piątku ...
Tematy: obsługa klienta, praca na zmiany, czas pracy, godziny pracy -
Co przysługuje za pracę w soboty?
21:32 03.10.2014 PORADA
Witam, pracuję w punkcie obsługi klienta jednej z sieci komórkowej. Pracujemy we dwójkę. Punkt jest otwarty od pon. do pt. od 9 do 17, czyli po 8 godzin (siedzimy we dwójkę) oraz w sobotę od 9 do 13 (siedzi 1 osoba). Na każdego z nas przypadają w miesiącu po dwie takie soboty po 4 ...
Tematy: nadgodziny, godziny nadliczbowe, praca w sobotę, obsługa klienta