obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
11:45 26.08.2022
... często wymienianej cierpliwości, część respondentów wskazała jako kluczowe także empatię (30%) oraz pogodny charakter pracownika (21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z wieloma z nich ma do czynienia każdy z nas jako konsument. Przykładem mogą być np. niespodziewane formalności ...
Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy -
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku
06:14 24.08.2022
... z najdłuższym stażem pracy – 5 237 PLN. Pracownicy na początku kariery zarabiali 3 650 PLN. W poniższej tabeli zaprezentowane zostały wynagrodzenia całkowite w działach obsługi klienta na wybranych stanowiskach. Karolina Jurczak Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje ...
Tematy: dział obsługi klienta, obsługa klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia -
Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?
09:33 08.12.2021
... obsługi klienta poszukuje nowej pracy. Jest to wartość zbliżona do badania „Polacy w nowym środowisku pracy”, w którym aktywne poszukiwanie nowego pracodawcy zadeklarowało 31% respondentów. Badania osób pracujących bezpośrednio z klientami pokazują, że również w tej grupie zawodowej główną motywacją do zmian zawodowych są pieniądze. Obsługa klienta ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... (np. skorzystanie z rabatu z aplikacji zakupowej podczas kupowania w sklepie stacjonarnym), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon kontaktowy i adres e-mail, kupujący w razie wątpliwości nie są wcale skłonni ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... czasu. Najczęściej działa to w obie strony. Banki dbają o portfel i czas swojego klienta, ale jednocześnie także o swój. W jaki sposób? Redukując koszty związane z pracą ... ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku
10:24 24.06.2021
... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...
Tematy: obsługa klienta, dział obsługi klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia -
Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany
10:39 28.04.2021
... , tworzą produkty i integrują usługi bankowe na swoich platformach biznesowych. Bankowość i firmy pozabankowe mają możliwość połączenia sił i zapewnienia lepszej obsługi klienta. Te strategiczne partnerstwa umożliwiają tworzenie nowych, kreatywnych ofert, które odzwierciedlają styl życia, potrzeby, a nawet osobowość klientów. Przyszłość bankowości ...
Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie -
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
09:59 20.04.2021
... na kryzys, ale również sygnał, że powinni kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące miesiące? Które kategorie produktów odnotowały największą, a które najmniejszą dynamikę wzrostu ...
Tematy: handel detaliczny, handel, branża handlowa, zachowania konsumentów -
Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?
09:03 18.02.2021
... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...
Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem