eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku

    Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2021 roku

    06:14 24.08.2022

    ... z najdłuższym stażem pracy – 5 237 PLN. Pracownicy na początku kariery zarabiali 3 650 PLN. W poniższej tabeli zaprezentowane zostały wynagrodzenia całkowite w działach obsługi klienta na wybranych stanowiskach. Karolina Jurczak Sedlak & Sedlak Ile zarabiają inni na Twoim stanowisku? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje ...

    Tematy: dział obsługi klienta, obsługa klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia
  • Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?

    Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?

    09:33 08.12.2021

    ... obsługi klienta poszukuje nowej pracy. Jest to wartość zbliżona do badania „Polacy w nowym środowisku pracy”, w którym aktywne poszukiwanie nowego pracodawcy zadeklarowało 31% respondentów. Badania osób pracujących bezpośrednio z klientami pokazują, że również w tej grupie zawodowej główną motywacją do zmian zawodowych są pieniądze. Obsługa klienta ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta
  • 6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym

    00:20 02.10.2021

    ... (np. skorzystanie z rabatu z aplikacji zakupowej podczas kupowania w sklepie stacjonarnym), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon kontaktowy i adres e-mail, kupujący w razie wątpliwości nie są wcale skłonni ...

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
  • 3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience

    14:00 13.09.2021

    ... czasu. Najczęściej działa to w obie strony. Banki dbają o portfel i czas swojego klienta, ale jednocześnie także o swój. W jaki sposób? Redukując koszty związane z pracą ... ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele ...

    Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna
  • Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku

    Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2020 roku

    10:24 24.06.2021

    ... 5 500 PLN. A 10% najwyżej wynagradzanych zarabiało więcej niż 7 896 PLN. Mediana płac kobiet w działach obsługi klienta wyniosła 3 820 PLN, natomiast mężczyzn 4 457 PLN. Najwyższe płace w działach obsługi klienta otrzymywali pracownicy z województwa mazowieckiego – 4 800 PLN. Różnice w płacach w różnych województwach wyniosły maksymalnie 1 658 PLN ...

    Tematy: obsługa klienta, dział obsługi klienta, wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia
  • Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany

    Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany

    10:39 28.04.2021

    ... , tworzą produkty i integrują usługi bankowe na swoich platformach biznesowych. Bankowość i firmy pozabankowe mają możliwość połączenia sił i zapewnienia lepszej obsługi klienta. Te strategiczne partnerstwa umożliwiają tworzenie nowych, kreatywnych ofert, które odzwierciedlają styl życia, potrzeby, a nawet osobowość klientów. Przyszłość bankowości ...

    Tematy: banki, sektor bankowy, fintech, nowe technologie
  • Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży

    Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży

    09:59 20.04.2021

    ... na kryzys, ale również sygnał, że powinni kontynuować inwestycje w handel cyfrowy, nie zapominając przy tym, jak bardzo istotna jest kompleksowa obsługa klienta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przyniosą sprzedawcom detalicznym nadchodzące miesiące? Które kategorie produktów odnotowały największą, a które najmniejszą dynamikę wzrostu ...

    Tematy: handel detaliczny, handel, branża handlowa, zachowania konsumentów
  • Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    Polscy konsumenci zmęczeni zdalnymi kanałami komunikacji?

    09:03 18.02.2021

    ... kontaktu były w ostatnich 12 miesiącach video rozmowy, z których skorzystało jedynie 13% ankietowanych. Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adaptację kanału video w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail, choć ...

    Tematy: komunikacja, kanały cyfrowe, digitalizacja, bankowość elektroniczna
  • Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie

    09:59 27.01.2021

    ... swojej oferty, eliminując te produkty i usługi, które mają najmniejszą wartość dla klienta i jednocześnie ekonomiczną dla instytucji – mówi Marcin Popadiuk, Customer & Strategy Lead w ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do ...

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Najlepsze banki 2020 wg klientów

    Najlepsze banki 2020 wg klientów

    16:55 26.01.2021

    Opublikowane zostały wyniki Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK, w którym najlepsze banki wybrali klienci. Usługi których banków ocenione zostały najlepiej? Na podium rankingu znalazły się Bank Millennium, który uzyskał 57,32 punktów, mBank, ze stratą na poziomie zaledwie dwóch setnych punktu oraz ING Bank Śląski, z wynikiem 55,29 punktu ...

    Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: