obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... satysfakcję klienta? Aby wywołać u klienta satysfakcję, należy dać mu to, czego potrzebuje. Składają się na to m.in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując przyjmowane reklamacje. Kluby klienta W ramach ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Sekrety wielkich handlowców
12:02 30.05.2006
... . Kiedy sprzedają rozwiązanie problemu jaki ma klient, to owo rozwiązanie jest zawsze wyrażone w pieniądzach. Szaman sprzedaży zawsze informuje klienta, ile konkretnie (podaje kwotę) będzie klienta kosztowało nieskorzystanie z proponowanego rozwiązania. Rainmakerzy są bardzo uważni. Ciężko pracują, żeby dużo sprzedawać. Nigdy nie wypadają z gry ...
Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, sekrety sprzedawców, skuteczny handlowiec -
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
11:02 29.05.2006
... tym, aby w kolejnych kontaktach z nimi zaspokajać właśnie te potrzeby. Zdobądź podstawowe informacje Każdą prezentację produktu spróbuj dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Musisz się do tego rzetelnie przygotować. Przede wszystkim zbierz informacje dotyczące klientów, z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do ...
Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, skuteczny handlowiec -
Help desk i polski rynek
22:09 31.08.2005
... klientów. 2. Usprawnienie obsługi klienta poprzez skoncentrowanie komunikacji w jednym miejscu i ujednolicenie procedur – jeden numer kontaktowy help desk. 3. Stworzenie i obsługa wielokanałowego systemu komunikacji między klientami a serwisami, kurierami i specjalistami Samsung Electronics Polska. 4. Obsługa wszelkich zgłoszeń według światowych ...
Tematy: Help desk, obsługa klienta, obsługa klientów -
Jak rozmawiać z klientem
22:25 29.08.2005
... obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu ...
Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż -
Niedostępny dział marketingu
16:11 04.07.2004
Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej perspektywie dział marketingu ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta -
Polacy chcą dobrej obsługi
09:48 17.12.2003
... postrzegają agentów z centrów obsługi klienta jako "twarz" firmy - prawie 78% badanych stwierdziło, że przedstawiciel biura obsługi klienta ma znaczący lub duży wpływ ... dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z ...
Tematy: obsługa klienta, call center