eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Call centers: liczba stanowisk rośnie

    Call centers: liczba stanowisk rośnie

    02:04 19.05.2008

    Tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wyniosło 35,7%, podczas gdy między 2005 a 2006 - 23,2%. Oznacza to, iż obecne tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers jest 6,5 raza szybsze niż tempo wzrostu PKB, podczas gdy wcześniej było ono szybsze 3,9 raza. Takie są konkluzje drugiego etapu badania prowadzonego ...

    Tematy: call centers, call center, obsługa klienta, nowe miejsca pracy
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    ... Internet. Kierownicy centrów kontaktowych wymieniają wyższą jakość informacji i szkolenia personelu jako dwa najważniejsze wymogi dla poprawienia obsługi klienta. Konsumenci najwyżej oceniają obsługę klienta w firmach świadczących usługi finansowe, natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region ...

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
  • Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    Urzędy i urzędnicy wg Polaków

    10:06 24.12.2007

    W ubiegłorocznym rankingu uczciwości i rzetelności zawodowej na 23 uwzględnione w nim zawody urzędnicy samorządowi - według Polaków - uplasowali się na 17 pozycji, a urzędnicy państwowi wysokiego szczebla zajęli dopiero 21 miejsce (gorzej wypadli tylko politycy i parlamentarzyści). Czy rzeczywiście z funkcjonowania urzędów obywatele są ...

    Tematy: badania społeczne, administracja publiczna, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... kategorie: wygląd placówki, prezentacja towaru obsługa (pomoc i doradztwo), budowanie lojalności klienta Zakupy z przeszkodami Pierwsza kategoria dotyczyła wyglądu, a ... było reklamacji». Ostatnim elementem ocenianym w tej kategorii była obsługa przy kasie i stosowne pożegnanie klienta. Procedura zakupu przebiegała bezproblemowo – w 90% przypadków ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?

    13:49 29.06.2007

    ... czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w prawie, ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, rynek energetyczny
  • Jakość obsługi klienta w marketach

    Jakość obsługi klienta w marketach

    00:58 27.06.2007

    ... klienta przy kasach. Pracownik przywitał uprzejmie klienta dokładnie w połowie przypadków w hipermarketach, w 54,2% w supermarketach i 38,9% w dyskontach, np.: - "Kasjerka rozmawiała z ochroniarzem i nie przywitała mnie. Od razu zaczęła wczytywać na kasę wyłożone przeze mnie produkty. Pani nie podała mi także ceny, jaką miałam zapłacić." Obsługa ...

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, poziom satysfakcji klienta
  • Jakość usług w bankach europejskich

    Jakość usług w bankach europejskich

    00:54 15.05.2007

    ... obsługa klienta jest inna w poszczególnych krajach? Czy wszędzie zwraca się uwagę na te same rzeczy? Kto oferuje wyższe standardy: banki lokalne, czy oddziały międzynarodowych grup finansowych. To pytania, na które ISC starało się odpowiedzieć w przeprowadzonym badaniu poziomu obsługi klienta ... i Węgry. Ogólny poziom obsługi klienta w bankach ...

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Jakość usług w bankach

    Jakość usług w bankach

    01:21 20.04.2007

    ... % ocen „wyjątkowych” i odpowiednio 4% oraz 2% „poniżej przeciętnych” i „niesatyfakcjonujących”. Jak się okazuje kontakt telefoniczny jest nie mniej ważny niż kontakt osobisty, a pozyskanie klienta przez email czy telefon jest nie mniej dochodowe, o czym świadczy poniższa deklaracja - "W moim odczuciu BGŻ jest godnym polecenia bankiem. Pracownicy ...

    Tematy: banki, obsługa klienta, obsługa klientów, obsługa bankowa
  • Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    Firmy nie odpowiadają na e-maile klientów

    01:02 18.04.2007

    ... do każdej z firm wysłał e-maila z jednym pytaniem: o ustalenia firmy dotyczące czasu, w jakim firma odpowiada na e-maile przesyłane do serwisu obsługi klienta.

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, relacje z klientem, firmowe strony www
  • Urzędy w oczach Polaków

    Urzędy w oczach Polaków

    00:04 07.04.2007

    Urzędy Stanu Cywilnego i Urzędy Gminy należą do placówek, których pracownicy są najlepiej oceniani przez Polaków - wynika z raportu "Urzędnik: oczekiwania i rzeczywistość" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Najgorzej w oczach Polaków wypadają Urzędy Pracy i ZUS, choć i tutaj średnia w 5-punktowej skali ocen ...

    Tematy: obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta, obsługa klienta, administracja publiczna

poprzednia  

1 ... 13 14 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: