eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyobsługa klienta

obsługa klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

    10:19 16.12.2009

    ... branża usług naziemnych 33 mld USD. Według badania średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 243 USD rocznie. Straty zostały zdefiniowane jako przeniesienie transakcji do konkurencji ( ... takich jak finanse czy telekomunikacja, może przyczynić się do zatrzymania klienta” – dodaje. Wspólna lista życzeń Genesys podaje, iż pojawiły się trzy ...

    Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Biura podróży: jakość obsługi klienta

    Biura podróży: jakość obsługi klienta

    11:15 17.11.2009

    ... , przestrzenne; kompetencja pracownika oraz jego uprzejmość, zaangażowanie, komunikatywność i duża wiedza dotycząca tematu. Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy w wybraniu korzystnej oferty. Wiedza na temat każdej z ofert i możliwość zobaczenia zdjęć hotelu. Klienci ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Lojalny pracownik a lojalność klienta

    Lojalny pracownik a lojalność klienta

    09:51 22.09.2009

    ... się na niekorzystne relacje z klientami. Badania wykazały też, że istnieją bezpośrednie i policzalne powiązania między oceną jakości obsługi klienta (satysfakcja i lojalność klienta) a czynnikami dotyczącymi pracowników (satysfakcja, entuzjazm, lojalność, zaangażowanie, dopasowanie, jakość usług) i wynikami finansowymi firmy. Wypracowano model tej ...

    Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta
  • Call center lubiane przez Polaków

    Call center lubiane przez Polaków

    13:43 09.09.2009

    ... Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. Problemy w funkcjonowaniu call center Zdecydowanie największą wadą telefonicznych biur obsługi klienta jest długi czas oczekiwania na połączenie. Zwraca na to uwagę 40 % respondentów w pytaniu otwartym i 63 % respondentów w pytaniu zamkniętym. Jest to ...

    Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta
  • Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    07:15 11.07.2009

    ... . Liczne akcje promocyjne czy łączenie usług w pakiety nie zawsze przynoszą tak dobre efekty, jak wytworzenie u klienta wrażenia, że to jego potrzeby są dla firmy najważniejsze. W kategorii „Obsługa” International Service Check szczególny nacisk położyło na kwestie związane z bezpośrednim kontaktem z kupującym. Średnia punktów uzyskanych ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Komunikacja z klientem a model SaaS

    Komunikacja z klientem a model SaaS

    12:56 04.05.2009

    ... centrów kontaktowych są bardzo zmienne – a w tym wypadku model CaaS pozwala osiągnąć duże korzyści biznesowe. Dla przykładu, centrum kontaktowe może pozyskać klienta, który chce zlecić przeprowadzenie dwutygodniowej kampanii, angażującej agentów przez trzy godziny dziennie. Dokupywanie na ten czas dodatkowych stanowisk agenckich nie ...

    Tematy: komunikacja z klientem, model SaaS, obsługa klienta, relacje z klientem
  • Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    Jakość obsługi klienta w 2008 r.

    14:24 31.03.2009

    ... na szczycie listy z wynikiem +2,93. Informacje o badaniu Metodologia Programu oparta jest na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów ...

    Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta
  • Jakość obsługi klienta u jubilera

    Jakość obsługi klienta u jubilera

    00:03 20.12.2008

    ... ,7 proc. możliwych do zdobycia punktów, a szczególnie wysoko oceniona została prezentacja towaru (96,3 proc.). Mieszane uczucia budziły u klientów testowych: obsługa - 65,2 proc. i budowanie lojalności klienta - 55,3 proc. Wszystko razem dało średnią 71 proc. z możliwych do zdobycia punktów. Najlepsze wyniki spośród badanych placówek osiągnęły ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... porównaniu z poprzednimi. Mimo, że 96,9 proc. klientów nie posiadało lojalnościowej karty klienta odwiedzonej kawiarni, tylko 74,2 proc. otrzymało propozycje jej otrzymania. Aż w 81 ... jest bardzo dobry. Zarówno wygląd kawiarni (88,1 proc. możliwych od uzyskania punktów), obsługa klienta (89,1 proc.) jak i serwowane produkty (94,1 proc.) są na bardzo ...

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    Jakość obsługi klienta a pokolenie Y

    00:37 19.10.2008

    ... jak promocyjne komunikaty wysyłane online od jednego klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium. Inni dodają do tego „szybka, godną zaufania obsługa,” „współpracę bez zgrzytów,” „dopasowane podejście,” „uczciwość ...

    Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: