jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
09:44 26.01.2024
... , jedynym segmentem, w którym jakość obsługi klienta miała większy wpływ na ogólną ocenę niż cena oferowanych produktów, były internetowe platformy handlowe. Może to wynikać z faktu, że dają one możliwość szybkiego porównania ofert, więc ważniejszym aspektem staje się wygoda obsługi i ogólnie rozumiana jakość doświadczenia zakupowego. Offline ma ...
Tematy: handel detaliczny, jakość obsługi klienta, zachowania konsumentów, zakupy -
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
00:22 16.12.2023
... . Prawie trzech na czterech (73%) klientów wyraziło zaciekawienie możliwością korzystania ze smartfona jako narzędzia nawigacji po sklepie. Konstruowanie silniejszego zaangażowania klienta Opracowany przez Mood Media raport In-Store Consumer Trends wskazuje jednoznacznie, że sprzedawcy, którym zależy na pogłębieniu relacji ich marki z konsumentami ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK (Biura Obsługi Klienta) są cyklicznie edukowani w kwestii umiejętnego ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... , a w tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
11:45 14.06.2019
... właściwego specjalisty przekazując mu równocześnie wszystkie informacje potrzebne do zajęcia się sprawą. Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć więcej czasu na zgłoszenia wymagające ludzkiej wrażliwości, empatii i kreatywności ...
Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja -
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
08:26 15.05.2018
... posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać swoich klientów? Oczywiście pierwszą Twoją reakcję będzie, że nie. Jak pokazują badania, w kwestii obsługi klienta jest naprawdę wiele do zrobienia. W ponad 80% przypadków firma traci klienta z powodu nieodpowiedniej obsługi. Znacznie mniej istotna okazuje się jakość produktu, oferta ...
Tematy: reklamacja, sprzedaż, strategia sprzedaży, obsługa klienta -
Co firmy cateringowe serwują nam w szpitalach i szkołach?
10:30 29.01.2018
Posiłki w szpitalach nadal pozostawiają wiele do życzenia. Nie inaczej jest w przypadku szkół, przedszkoli, żłobków, sanatoriów, czy domów dziecka. Nieprawidłowo ułożone jadłospisy, zaniżona gramatura porcji, czy też niespełnianie wymagań sanitarnych. To tylko niektóre z uchybień, jakie stwierdziła Inspekcja Handlowa w czasie kontroli 83 firm ...
Tematy: posiłki w szpitalach, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności -
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
10:10 17.01.2018
... jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta ...
Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów -
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
10:40 14.03.2017
... transakcyjnej i zadowalające w przypadku kredytu obrotowego i inwestycyjnego a wyniki ogólnej satysfakcji klienta mieściły się pomiędzy ocenami bardzo dobrymi i dobrymi. Jest bardzo interesującym, dlaczego TP tak pozytywnie w sumie oceniali proces obsługi klienta i okazywali wysoki poziom zadowolenia z usług w sytuacji, kiedy mieli ewidentne ...
Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient -
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
13:15 09.03.2017
Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- wakacje
- monitoring mediów
- zakupy online
- biura podróży
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta