jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
13:15 09.03.2017
Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Po co nam Customer Journey Mapping?
11:13 02.03.2017
... jakość podróży konsumenta. Warto pamiętać, że ten ostatni nie ma świadomości, na którym z etapie Customer Journey się znajduje. To, na czym mu zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta ...
Tematy: Customer Journey Map, customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
7 branż, które czeka rewolucja customer service
13:22 28.02.2017
... klientów chętniej skorzysta właśnie z tej placówki, doceniając fachowość obsługi – mówi. Wsparciem w obsłudze klientów są też takie opcje jak potwierdzanie ... klienta. Szybkość i konkretność odpowiedzi to dwa główne atuty, na bazie których powstaje wstępna opinia o firmie. Co istotne, poziom klienckiego zadowolenia z usługi przekłada się na jakość ...
Tematy: customer service, obsługa klienta, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
11:31 23.02.2017
... ) konkurentów uzyskają skuteczne narzędzie do usprawnienia procesów sprzedaży kredytów i polepszenia systemów obsługi klienta. Niewątpliwie jest jeszcze dużo pracy przez bankami, nawet tymi najlepszymi, aby osiągnąć najwyższe standardy obsługi. Przemysław Kulawczuk Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Przedstawiony artykuł ...
Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient -
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?
12:13 22.02.2017
... oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W ... klienta. Mniej niż 1/3 badanych wykazywała duże zainteresowanie biznesem przedsiębiorcy, lecz niestety ponad połowa badanych doradców klienta była mało lub w ogóle niezainteresowana biznesem klienta ...
Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient -
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
11:24 23.11.2016
... fali badania, także tym razem tajemniczy klienci badali w głównej mierze jakość obsługi oferowanej przez oceniane placówki bankowe. Podstawą dokonywanych ocen były rozmowy z ... niż połowa starała się ustalić, co mogłoby przekonać klienta do kontynuowania współpracy z bankiem. Po drugie – prezentacja produktów podstawowych i dodatkowych Najsłabiej ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta -
Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH
13:16 11.10.2016
... posiłki mają zadowalającą jakość? Czy podawana żywność jest prawidłowo oznakowana? I wreszcie, czy 100 g surówki to faktycznie ... m.in. zamiennik mleka, serwatkę i odtłuszczone mleko w proszku. Inspektorzy zbadali również rzetelność obsługi dokonując zakupów kontrolnych nie stwierdzając istotnych naruszeń dla konsumentów. Ujawniono natomiast, że w ...
Tematy: jakość obsługi, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności -
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
12:15 15.03.2016
... szybko uznali wysoką jakość obsługi za standard i wymagają od obsługi i firm coraz więcej. Wyniki IX już edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi dowodzą jednak, że - ... obsługi Na podstawie opinii pozostawionych przez konsumentów na jakoscobslugi.pl w 2015 roku stworzona została mapa jakości obsługi. Wynika z niej, że najlepszą jakość obsługi ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
00:15 20.02.2016
... konwersję w segmencie rosnącego w siłę pokolenia Y, powinny zabiegać o satysfakcję młodych klientów. To m.in. oznacza wdrażanie zindywidualizowanej, pozbawionej anonimowości obsługi 1 na 1 przy okazji każdego kontaktu klienta ze sklepem czy marką. Już dziś 31% ogółu klientów widzi wartość w tym, że pracownicy sklepów mogą znać historię ...
Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów -
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
10:11 01.12.2015
... zarówno prezentację zewnętrzną i wewnętrzną salonu, samochodów oraz personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. Do przeprowadzenia badania zaangażowano przede wszystkim mężczyzn ... wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została oceniona ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, jakość obsługi klienta, badanie satysfakcji klienta
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- monitoring mediów
- wakacje
- zakupy online
- biura podróży
- sztuczna inteligencja
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta