jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
00:30 09.08.2015
... obsługi klienta jest dłuższy niż do godziny 18:00, natomiast w 9% konsultanci służą swoją pomocą po godzinie 20:00. Sklepy, w których sprzedawcy są dostępni są przez siedem dni w tygodniu, stanowią natomiast jedynie 6%. 16% spośród sklepów nie podaje informacji o godzinach pracy biura obsługi klienta ...
Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
13:02 16.03.2015
Jakość obsługi klienta w Polsce jest coraz lepsza. Tak przynajmniej wynika z najnowszej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi, według którego wskaźnik zadowolenia polskich klientów sięga obecnie 76 procent, co jest wynikiem o 16 punktów procentowych wyższym od uzyskanego w 2012 ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
00:45 28.02.2015
... dostrzega znaczenie nowoczesnej obsługi klienta — tylko 38% respondentów uważa takie działania za priorytet całego przedsiębiorstwa. Rola obsługi klienta wciąż jeszcze nie jest w pełni rozumiana: Wiele przedsiębiorstw wciąż wąsko definiuje obsługę klienta jako funkcję posprzedażową, a dyrektorzy często nie traktują obsługi klienta jako kluczowego ...
Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta -
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
10:38 18.11.2014
... zwykłe, ludzkie poczucie zawodu. Każdy woli być traktowany jak przyjaciel, a nie jak kolejny anonimowy numer, który zgłasza się do biura obsługi klienta. Ideałem jest, jeżeli od razu możesz zobaczyć, kto dzwoni i w jakiej sprawie kontaktował się wcześniej. Jeśli nic nie wiesz o osobie, która ...
Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta -
Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie
14:45 20.10.2014
... . 55 procent deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta miało wpływ na jakość obsługi, a to z kolei może zdecydowanie poddawać w wątpliwość wiarygodność przeprowadzanych przez niego badań. Badanie Mystery Shopping to jeden z najpopularniejszych sposobów sprawdzania jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży. Podstawowym warunkiem powodzenia ...
Tematy: tajemniczy klient, mystery shopping, badania marketingowe, badania rynku -
Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?
12:31 23.09.2014
Czy zdarzyło Ci się kiedyś nie odpisać na e-mail, który pojawił się w Twojej skrzynce? Nie dlatego, że z pełną świadomością podjąłeś taką decyzję, ale po prostu przez przypadek. Co zrobić w takiej sytuacji? No cóż, najpierw musi się coś stać po drugiej stronie, bo Ty nawet nie wiesz, że zrobiłeś coś nie tak. Dowiesz się tego przy okresowym ...
Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta, jakość obsługi klienta -
Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
00:39 09.09.2014
... się opłata i sugerują, że to dodatkowe koszty wysyłki. Za dwie stówy! Nieźle, może przywiozą Ci Twoje zamówienie dorożką? Także kierownik obsługi klienta nie potrafi zidentyfikować, czego dotyczy opłata i sugeruje złożenie prośby o jej anulowanie. Strasznie frustrująca i długa rozmowa telefoniczna. W tej sytuacji zawiedli wszyscy ...
Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta -
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
09:32 05.09.2014
... lub na firmowe manowce. To ścieżka zachowań i pragnień Twojego klienta, którą po prostu trzeba poznać. Czym jest Customer Journey Map ... klienta, leży na barkach wszystkich pracowników – od szefa do magazyniera. Drugi składnik, to zaproszenie zespołu do tworzenia Customer Journey Map. Nie jest tak, że komunikujemy się tylko poprzez dział obsługi ...
Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem -
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
12:19 07.08.2014
... jakość obsługi. Z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi ...
Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów -
Jakość obsługi to nie wszystko
12:45 04.04.2014
... jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają ... . Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- monitoring mediów
- wakacje
- zakupy online
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta