jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
10:09 13.03.2014
... obsługi klienta, czy szkolenia personelu. I jest to widoczne w wynikach raportu Daymakerindex 2014. Brak lub ograniczenie szkoleń zaobserwowane w trzech pierwszych kwartałach 2013 roku mają oczywiście negatywny wpływ na jakość obsługi klienta w punkcie sprzedaży. Jednocześnie pokazują, jak istotne dla utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
12:30 03.03.2014
... – i dodaje - W naszym kraju jednak, jakość obsługi klienta ma nadal dużo niższe znaczenie w momencie podejmowania decyzji. W celu pogłębienia wiedzy na temat wybranych aspektów jakości obsługi klienta w 25 krajach świata, w tym i w Polsce, KPMG przeprowadziło globalne badanie przy użyciu techniki „tajemniczego klienta”. Jakie są kluczowe wnioski ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2013 r.
12:41 05.02.2014
... Polish Customer Satisfaction Index), który przedstawia procent poziomu zadowolenia klientów w Polsce. Polski Program Jakość Obsługi współpracuje z ekspertami SecretClient® specjalizującymi się w badaniach Tajemniczego Klienta oraz z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Doganiamy czołówkę W poprzednich latach różnica pomiędzy polskim wskaźnikiem ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi w bankach 2013
13:51 23.09.2013
... klienta ... jakość obsługi jest czynnikiem, który pozwala się wyróżniać i zaoferować klientom nową jakość w kontaktach z bankiem. W ING Banku Śląskim mocno wsłuchujemy się w głos naszych klientów i stale analizujemy jak oceniają nasze usługi i produkty. To dla nas cenne źródło wiedzy, na podstawie którego tworzymy komunikację, standardy jakości obsługi ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
00:25 29.07.2013
... jakość obsługi klienta. Tylko 32 proc. badanych przez Verint Systems utrzymuje, że cena ma większe znaczenie. Na całym świecie twierdzi tak jeszcze mniej, bo 22 proc. respondentów. - Jakość obsługi klienta ...
Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw -
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... pozostają aplikacje do samoobsługi klienta na urządzeniach mobilnych, wciąż mało znane, pomimo dynamicznego wzrostu popularności smartfonów. Jakość obsługi klienta w Polsce powoli się poprawia, jednak sytuacja wciąż jest daleka od idealnej. Mniej niż połowa respondentów (47%) ocenia pozytywnie ogólną jakość obsługi. Średni poziom zadowolenia wynosi ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
00:20 22.02.2013
... jakość prowadzenia takiego procesu nie zawsze jest efektywna. Polskie firmy mają coraz większą świadomość wartości bezpośredniego kontaktu ze swoimi odbiorcami, często jednak nie przywiązują odpowiedniej wagi do jakości obsługi takiego procesu. Zdarza się, że działy wewnętrzne odpowiadające na zapytania Klienta ... telefoniczna obsługa klienta. Według ...
Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami -
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
00:05 12.02.2013
... z pięciu branż (w tym usług finansowych) w zakresie jakości obsługi i porównali je z ich niedawnymi doświadczeniami. 44% ankietowanych stwierdziło, że godzi się na kilka pomyłek ze strony danej firmy, zanim zaczyna rozglądać się za innym dostawcą. “Niska jakość obsługi klienta oraz błędy formalne denerwują i wprawiają w złość klientów ...
Tematy: instytucje finansowe, branża finansowa, jakość obsługi klienta, poziom satysfakcji klienta -
Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność
00:10 09.02.2013
... marki z powodu niskiego poziomu obsługi, co oznacza, że w Europie występuje pełna świadomość kluczowej roli obsługi klienta w prowadzeniu działalności biznesowej. Wnioski z badania: dobra strategia obsługi klienta wymaga fundamentalnych zmian organizacyjnych. Udane inicjatywy, które doprowadziły do podniesienia poziomu tej obsługi, obejmowały ludzi ...
Tematy: obsługa klientów, jakość obsługi klienta, badania przedsiębiorstw -
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
09:59 29.11.2012
... klientów niezadowolonych lub niezdecydowanych. Nasuwa się również pytanie, jak przedsiębiorstwa mogą go zmienić, kładąc nacisk na jakość obsługi klienta. Tylko 49% ankietowanych stwierdziło, że są zadowoleni z jakości oferowanej obsługi, ponad 1/4 (26%) ma natomiast obojętne odczucia w tym zakresie. Jednocześnie 2/3 respondentów irytuje konieczność ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- monitoring mediów
- wakacje
- zakupy online
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta