jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
10:32 08.03.2010
... klienta to poważny problem. Szacuje się, że przedsiębiorstwa w Polsce tracą 8,8 mld euro rocznie z powodu rezygnacji z transakcji i zakupów jako bezpośredniej konsekwencji doświadczenia przez konsumentów kiepskiej obsługi. Ponad dwie trzecie konsumentów twierdzi, że zakończyło współpracę z daną firmą tylko ze względu na niską jakość obsługi klienta ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
10:19 16.12.2009
... kompetentnego przedstawiciela działu obsługi klienta. Główny problem stanowi natomiast brak spójności pomiędzy rozwiązaniami samoobsługowymi i możliwością skorzystania z pomocy konsultanta. Według konsumentów głównymi czynnikami powodującymi niską jakość obsługi klienta są: utknięcie w opcjach automatycznego systemu obsługi; konieczność długiego ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
13:35 18.09.2009
... się wiecznością. Jaki ma to związek z zarządzaniem doznaniami klienta? Doznania klienta tworzą się podczas każdego kontaktu klienta z firmą. Czas oczekiwania to jeden z takich ważnych ... dokumentów czy przeglądanie katalogu. A najważniejsze to ciągła świadomość, że doznania klienta zależą od różnych, wydawałoby się błahych czynników. Mając to na ...
Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami -
Jakość obsługi klienta w 2008 r.
14:24 31.03.2009
... na technice Mystery Shopping, polegającej na analizie systemu obsługi klienta przez niezależnych od firmy „tajnych klientów”. Audytorzy są klientami poszczególnych firm i instytucji i oceniają jakość obsługi z punktu widzenia oczekiwań prawdziwych konsumentów. Edycja Programu „Jakość Obsługi 2008”, objęła obserwacje zgłoszone przez ponad 12.000 ...
Tematy: obsługa klientów, obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
00:37 19.10.2008
... mają dla przedstawicieli pokolenia Milenium mniejsze znaczenie, niż rekomendacja rówieśników i marketing wirusowy (taki jak promocyjne komunikaty wysyłane online od jednego klienta do drugiego). Co więcej, respondenci twierdzą, że udogodnienia, bardziej niż cena wpływają na decyzję o zakupie podejmowaną przez przedstawicieli pokolenia Milenium ...
Tematy: obsługa klientów, badanie kadry zarządzającej, obsługa klienta, badania kadry zarządzającej
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- monitoring mediów
- wakacje
- zakupy online
- biura podróży
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta