jakość obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
13:21 08.11.2012
... kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Raport Genesys zatytułowany „Zbliżając się do klienta” („Getting Closer to the Customer”) to efekt badania przeprowadzonego na grupie 798 menedżerów z całego świata. Ponad połowa ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
11:12 01.08.2012
... było najważniejszym przedmiotem wizyty, poziomu obsługi klienta, czyli wiedzy, kompetencji i uprzejmości pracowników. ... obsługi zanotowano w Bułgarii – ogólny wynik wzrósł w porównaniu do 2007 roku o 8,7%. Drugie miejsce zajęły polskie placówki ze wzrostem ogólnego wyniku o 7,1%, a trzecie czeskie – wzrost o 6,9%. Jedyny kraj, w którym jakość obsługi ...
Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta -
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
00:15 08.04.2012
... są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich preferencjach zakupowych. Uzyskane wyniki stworzyły obraz współczesnych polskich ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci -
Jakość obsługi klienta najlepsza w Szczecinie
09:47 28.03.2012
... odwrotnie jest w stolicy, która zajęła ostatnie miejsce w rankingu miast wg poziomu jakości obsługi. Branże, które są najlepiej oceniane w dziesięciu największych miastach przedstawia raport Programu Jakość Obsługi. Program Jakość Obsługi podsumował wyniki ogólnopolskiego badania satysfakcji konsumentów w 2011 roku. Opinie i oceny klientów pokazują ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
00:21 17.03.2012
... Programu Jakość Obsługi odsłania całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Co trzeci konsument jest z niej niezadowolony, a co piąty ocenia ją fatalnie. Znamy też najlepsze i najgorsze branże w 2011 roku. Program Jakość Obsługi, od lat badający poziom obsługi polskich firm i instytucji, podsumował wyniki ogólnopolskiego badania jakości obsługi. Co ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
10:34 16.02.2011
... 85,9%. Życzliwość, uprzejmość i… niskie kompetencje Ważną kategorią było zbadanie jakości obsługi klienta, na co składała się obsługa podczas konsultacji oraz interakcja przy kasie ... rozmowy, sprawdzali, czy zakup został zapakowany i czy pracownik pożegnał klienta na zakończenie. Jakość obsługi okazała się słabszą stroną personelu i wypadła gorzej niż ...
Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta -
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
12:00 04.08.2010
... obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To od atmosfery panującej w danej placówce, kompetencji pracowników i wiedzy o produkcie zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy uda się do konkurencji. Ogólnie obsługa klienta ... polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. ...
Tematy: biura podróży, wakacje, oferty turystyczne, branża turystyczna -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
... obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy powód rezygnacji z operatora przez 34% klientów w Ameryce Północnej i stwierdzenie "Obecny operator nie docenia mnie jako klienta ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Badanie satysfakcji klienta
10:33 28.06.2010
... Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na przybraniu przez badacza roli zwykłego klienta, który wykonując określone czynności, kontroluje jakość otrzymywanych usług. Takie działania pozwalają stworzyć oparty na faktach obraz funkcjonowania konkretnych placówek i instytucji. Inwestując w badanie ...
Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta -
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
13:13 19.04.2010
... Obsługi Klienta jest ważny (raczej ważny i bardzo ważny) w sumie dla ponad 83% badanych. Uzyskiwanie odpowiedzi na każdego maila Otrzymywanie odpowiedzi ze strony firmy na każdego wysłanego do niej maila jest drugim co do ważności czynnikiem warunkującym wysoką jakość obsługi klienta ...
Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- monitoring mediów
- wakacje
- zakupy online
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy
- sprzedaż
- polskie firmy
- decyzje zakupowe
- kupno samochodu
- działania marketingowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- bankowość mobilna
- obsługa klienta