infolinia - wiadomości i porady tematyczne
-
Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów
13:09 06.10.2023
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) zakwestionował dwie praktyki spółki Orange Polska. Pierwsza polegała na pobieraniu opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i nju mobile, również w sytuacji, gdy konsument miał w ofercie darmowe rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych. Jak się okazuje, Orange naliczała opłaty również ...
Tematy: infolinia Orange, Orange, UOKiK, nju mobile -
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
09:30 20.09.2023
Musiałe(a)ś płacić za kontakt z infolinią Orange lub nju mobile przy darmowych rozmowach w pakiecie? Wkrótce otrzymasz zwrot kosztów. Prezes UOKiK zobowiązał do tego spółkę Orange Polska. Sprawdź, czy przysługuje Ci rekompensata i jak ją otrzymać. Prezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Orange Polska. Pierwszą z nich ...
Tematy: orange, nju mobile, darmowe rozmowy, bezpłatne minuty -
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
11:45 14.06.2019
Czym najbardziej drażni nas infolinia konsumencka? Z badania zrealizowanego przez dom badawczy Maison & Partners dla Pragmatis, twórcy platformy botów Talkie.ai, wynika, że jest to przede ...
Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja -
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
11:21 06.05.2015
Eurobank to zdecydowany lider pod względem jakości obsługi klienta poprzez zdalne kanały komunikacji - wynika z kolejnej już edycji realizowanego przez Mojebankowanie.pl „Badania zdalnych form kontaktu”. Wśród ubezpieczycieli wyróżnia się PZU, chociaż do swojego konkurenta z branży bankowej traci niemal 10 punktów procentowych, w przypadku ...
Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej -
Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
00:39 09.09.2014
Dlaczego firmy sprawiają, że to wszystko jest takie trudne? Opowiem Wam dzisiaj pewną historię, którą przeżył Al White, a która do mnie trafiła za sprawą artykułu Flavio Martinsa. Wyobraź sobie, że zamawiasz dwa promocyjne produkty, za które powinieneś zapłacić okrąglutkie 0 zł. Wszystko przebiega fajnie do momentu, kiedy na Twoim rachunku pojawia ...
Tematy: obsługa klienta, infolinia, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta -
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
00:55 04.09.2014
... i wiedzieć, co robić dalej ze swoim kłopotem. “Witamy na infolinii dla klientów firmy Lidl, ale obecnie wszystkie linie są zamknięte. Infolinia jest czynna od godziny 8 do godziny 19 od poniedziałku do piątku oraz od godziny 9 do godziny 17 w soboty. Mogą się ...
Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, Call Center, obsługa klienta -
Jeden numer do zastrzegania kart bankowych
19:00 22.01.2014
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty bankomatowej, płatniczej czy kredytowej będzie ją można zastrzec pod jednym numerem telefonu. Dzwoniąc pod czynny całą dobę numer 828 828 828 będzie można zastrzec utraconą kartę czy to w Polsce czy za granicą. Telefon nie służy w sensie ścisłym do zgłaszania utraty i blokowania kart, ułatwia jedynie ...
Tematy: karta, kata bankowa, karty płatnicze, karty kredytowe -
Obsługa bankowa głównie po angielsku
11:45 02.11.2012
BZ WBK i Credit Agricole to banki, które w największym stopniu zadbały o komfort klientów nie mówiących po polsku. Najłatwiej z pracownikiem banku porozumie się cudzoziemiec mówiący po angielsku - wynika z analizy Idea Expert. Stosunkowo najlepiej banki radzą sobie z tłumaczeniem na obce języki swoich serwisów internetowych. Jednak warto mieć ...
Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia -
Call center lubiane przez Polaków
13:43 09.09.2009
Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że Polacy często i chętnie korzystają z call center, czyli telefonicznych centrów obsługi klienta. Choć długi czas oczekiwania na połączenie czy duża liczba opcji do wyboru przed rozmową z konsultantem często nas drażni, cenimy wygodę i szybkość tego rodzaju ...
Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta -
Numery 0800 i 0801 dostępne dla komórek
12:59 10.06.2008
Od czerwca 2008 Telefonia Dialog rozszerzyła usługę udostępniającą numery z zakresu 0800 i 0801 o opcję wdzwaniania się z sieci komórkowych. W pierwszym etapie możliwość taką uzyskali użytkownicy telefonów w sieci Orange, docelowo planowane jest zapewnienie kontaktu ze wszystkich sieci mobilnych. Modyfikacja ta pozwoli klientom biznesowym ...
Tematy: 0-800, numery telefoniczne, 0800, 0801
Podobne tematy:
- banki
- UOKiK
- prawa konsumentów
- orange
- sztuczna inteligencja
- karty kredytowe
- bank
- ubezpieczyciele
- karty płatnicze
- turystyka
- obsługa klienta
- naruszenie praw konsumentów
- towarzystwa ubezpieczeniowe
- usługi telekomunikacyjne
- jakość obsługi
- jakość obsługi klienta
- znajomość języków obcych
- decyzje UOKiK
- języki obce
- serwisy turystyczne