jakość obsługi - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
11:39 25.06.2024
Handel detaliczny ewoluuje, a wraz z nim przeobrażeniom ulegają zachowania konsumentów. Znaczny wpływ na to ma intensywny rozwój e-commerce, który może stanowić dla sklepów stacjonarnych swoistego rodzaju inspiracje. Niektóre strategie stosowane w środowisku online można bowiem wdrażać również w fizycznych sklepach tak, aby te ostatnie stawały się ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
13:26 21.03.2023
... drugiego lokalu, klient wybierze ten, który budzi w nim lepsze skojarzenia. Tymczasem na „wrażenia zakupowe” w gastronomii wpływa zarówno jakość serwowanych dań, cena, jak i poziom obsługi. Pewnie każdy gość restauracji chciałby się poczuć niczym VIP – czyli bardzo ważna osoba. Choć każdemu należy się dobre ...
Tematy: program lojalnościowy, programy lojalnościowe, restauracja, hotel -
Praca w obsłudze klienta: dominuje stres czy satysfakcja?
09:33 08.12.2021
... i listopadzie liczba ofert w obsłudze klienta była o 62% wyższa aniżeli w analogicznym okresie poprzedniego roku. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy pracownicy obsługi klienta są usatysfakcjonowani otrzymywanymi wynagrodzeniami? Jak prezentuje się ich sytuacja zawodowa w stosunku do okresu sprzed COVID-19? Z jakich powodów najczęściej poszukują ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... cyfrową transformację bankowości należy bez dwóch zdań równoważyć z udziałem kapitału ludzkiego. Najbardziej pożądaną usługą okazała się być możliwość dostępu do obsługi klienta „non-stop” w modelu 24/7. Reasumując, sektor tradycyjnej bankowości ma przed sobą wiele wymagających wyzwań, jednak jego przedstawiciele są już w większości ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Wymiana opon: tajemniczy klient sprawdza, na co trzeba się przygotować?
09:16 20.05.2021
... w markach grupy PSA, najdłużej przyjdzie nam czekać w Audi i Seacie. Jakość obsługi podczas rozmowy telefonicznej generalnie na wysokim poziomie Wybierając miejsce serwisowania auta warto mieć na uwadze to czy spełnia oczekiwane przez nas standardy obsługi. Sympatyczni i pomocni pracownicy to jedna z najważniejszych kwestii, które mogą ...
Tematy: przygotowanie auta do jazdy, zima, opony zimowe, opony letnie -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... większej cyfrowej aktywności klientów instytucji finansowych, w nadchodzących latach kanały cyfrowe staną się domyślnym kanałem transakcyjnym dla większości klientów i jedynym kanałem obsługi dla wielu z nich. Kluczowe będzie skuteczne zarządzanie cyfrową migracją klientów, dopasowaną do ich oczekiwań oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu wsparcia ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Najlepsze banki 2020 wg klientów
16:55 26.01.2021
... się również największą „Lojalnością klientów” i jest bankiem najchętniej przez nich rekomendowanym („Rekomendacje klientów”). Klienci docenili go za „Jakość obsługi zdalnej” oraz „Jakość oddziałów”. Na szczególne wyróżnienie za „Bankowość internetową” zasługuje, zadaniem ankietowanych, ING Bank Śląski, mBank i PKO Bank Polski. Nadspodziewanie ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, banki, oferty banków -
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
00:36 21.11.2020
... widać w innej części badania. W niemal wszystkich dużych sklepach średni koszt obsługi jednego zwróconego zamówienia zamyka się w 3 zł, podczas gdy u większości małych ... jako istotny czynnik wskazywali obsługę posprzedażową np. udzielenie instruktażu obsługi sprzętu jak i możliwość wypróbowania produktu w sklepie stacjonarnym, której zazwyczaj mali ...
Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... doświadczeń, jak i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć ... szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Stacje benzynowe: PKN ORLEN nie ma sobie równych, czym się wyróżnia?
13:49 21.09.2020
... jest PKN Orlen i to zarówno pod względem jakości paliwa, jak i obsługi klienta oraz działalności sponsoringowej i społecznej. Dane Polskiej Organizacji i Handlu ... Amic chwalony za obsługę klienta przez 49 proc. badanych (wzrost o 5 pp. r/r). Jeżeli chodzi o jakość paliwa, to i w tym przypadku zwycięzcą okazuje się PKN ORLEN (80 proc. wskazań ...
Tematy: stacje paliw, stacje benzynowe, kierowcy, jakość paliwa
Podobne tematy:
- kursy walut
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- zakupy online
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- Boże Narodzenie
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- zakupy przez internet
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- leasing
- badania internautów
- ubezpieczyciele
- kobiety
- cyfryzacja
- AI