eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyjakość obsługi

jakość obsługi - wiadomości i porady tematyczne

  • Obsługa klienta 2015

    Obsługa klienta 2015

    10:57 19.01.2016

    ... w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą dostępność obsługi (54%) Zapewnić klientom obsługę możliwie spersonalizowaną (53%) Móc szybciej świadczyć klientom usługi (50%) W mierzeniu sukcesu w obsłudze klienta dla firm ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta
  • Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?

    Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?

    00:26 09.01.2016

    ... , Deutsche Bank, Eurobank, Getin Noble Bank, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank. Ocenie tajemniczych klientów podlegała jakość zaoferowanej obsługi, a także ogólna prezencja pracowników oraz oddziału. Ich zadaniem było przeprowadzenie rozmowy informacyjnej z doradcą, albo na temat kredytu i oszczędności, albo ...

    Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta
  • Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi

    Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi

    12:23 24.11.2015

    ... przygotowań do świąt, sklepy przywiązują dużo mniejszą wagę do samej jakości obsługi swoich klientów. Takie przekonanie żywi aż 32% ankietowanych klientów. Dlatego ... Raczej nie tego oczekujemy po świątecznych podarkach. Mądry Polak po szkodzie Zła jakość obsługi e-sklepu zakończyła się tym, że 1/5 klientów całkowicie zrezygnowała z zakupów w sklepie, ...

    Tematy: Boże Narodzenie, prezenty, zakupy przez internet, jakość obsługi
  • 6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    11:08 13.10.2015

    ... dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ma kluczowe znaczenie dla lojalności klientów, na co wskazuje wiele badań. M.in. międzynarodowe analizy Accenture pokazały, że w 2013 roku aż 66% klientów zmieniło przynajmniej jednego usługodawcę z powodu niesatysfakcjonującej obsługi (ten odsetek ...

    Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta
  • Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus

    11:21 06.05.2015

    ... ,27%), nieznacznie przewyższając Telefonię. Najniższy wynik odnotowali Ubezpieczyciele – 83,01%. W 95% jakość połączenia była dobra. W 37% połączeń podczas rozmowy było słychać ... , chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały ...

    Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej
  • 4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    12:07 23.04.2015

    ... center na całym świecie wzrośnie w ciągu 12 miesięcy o ponad 100%. Jest to najszybciej rozwijający się kanał komunikacji w działach wsparcia sprzedaży i obsługi klienta, wyprzedzający aplikacje mobilne i media społecznościowe. Jaka jest tego przyczyna? 1. Preferencje klientów Klienci lubią czat. Jest on lepiej oceniany przez ...

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat
  • Polskie e-sklepy najlepsze?

    Polskie e-sklepy najlepsze?

    12:34 08.08.2014

    ... Z obsługi klienta zadowoleni są również Niemcy, którzy oceniają ten aspekt na 4.6, podczas gdy Brytyjczycy i Hiszpanie są bardziej krytyczni. Na dobre opinie w kategorii jakość ... nas bardzo cenną informacją na temat zawieranych transakcji oraz jakości obsługi w naszym sklepie. Analiza opinii klientów korzystających z naszych usług pozwala nam na ...

    Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, sklepy online
  • Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo

    Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo

    00:30 26.05.2013

    ... w dużym mieście. Papierosy, alkohol - dlaczego nie? Z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi wynika, że nie dość restrykcyjnie podchodzimy do kwestii kupowania papierosów i ... kobietom z małymi dziećmi. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Polski Program Jakość Obsługi w maju 2013 roku, za pomocą kwestionariusza on-line, na ...

    Tematy: kobiety, matki, kobiety w ciąży, ciąża

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: