jakość obsługi - wiadomości i porady tematyczne
-
Obsługa klienta 2015
10:57 19.01.2016
... w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą dostępność obsługi (54%) Zapewnić klientom obsługę możliwie spersonalizowaną (53%) Móc szybciej świadczyć klientom usługi (50%) W mierzeniu sukcesu w obsłudze klienta dla firm ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta -
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
00:26 09.01.2016
... , Deutsche Bank, Eurobank, Getin Noble Bank, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank. Ocenie tajemniczych klientów podlegała jakość zaoferowanej obsługi, a także ogólna prezencja pracowników oraz oddziału. Ich zadaniem było przeprowadzenie rozmowy informacyjnej z doradcą, albo na temat kredytu i oszczędności, albo ...
Tematy: ranking banków, najlepsze banki, tajemniczy klient, obsługa klienta -
Zakupy w Internecie: tylko 1/3 klientów nie narzeka na jakość obsługi
12:23 24.11.2015
... przygotowań do świąt, sklepy przywiązują dużo mniejszą wagę do samej jakości obsługi swoich klientów. Takie przekonanie żywi aż 32% ankietowanych klientów. Dlatego ... Raczej nie tego oczekujemy po świątecznych podarkach. Mądry Polak po szkodzie Zła jakość obsługi e-sklepu zakończyła się tym, że 1/5 klientów całkowicie zrezygnowała z zakupów w sklepie, ...
Tematy: Boże Narodzenie, prezenty, zakupy przez internet, jakość obsługi -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ma kluczowe znaczenie dla lojalności klientów, na co wskazuje wiele badań. M.in. międzynarodowe analizy Accenture pokazały, że w 2013 roku aż 66% klientów zmieniło przynajmniej jednego usługodawcę z powodu niesatysfakcjonującej obsługi (ten odsetek ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
11:21 06.05.2015
... ,27%), nieznacznie przewyższając Telefonię. Najniższy wynik odnotowali Ubezpieczyciele – 83,01%. W 95% jakość połączenia była dobra. W 37% połączeń podczas rozmowy było słychać ... , chat, Skype, gwarantując mu jednocześnie szybką i kompleksową odpowiedź. Śledzimy trendy obsługi klienta na rynku polskim i za granicą i jednocześnie obserwujemy stały ...
Tematy: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, ubezpieczyciele, oeratorzy telefonii komórkowej -
4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta
12:07 23.04.2015
... center na całym świecie wzrośnie w ciągu 12 miesięcy o ponad 100%. Jest to najszybciej rozwijający się kanał komunikacji w działach wsparcia sprzedaży i obsługi klienta, wyprzedzający aplikacje mobilne i media społecznościowe. Jaka jest tego przyczyna? 1. Preferencje klientów Klienci lubią czat. Jest on lepiej oceniany przez ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat -
Polskie e-sklepy najlepsze?
12:34 08.08.2014
... Z obsługi klienta zadowoleni są również Niemcy, którzy oceniają ten aspekt na 4.6, podczas gdy Brytyjczycy i Hiszpanie są bardziej krytyczni. Na dobre opinie w kategorii jakość ... nas bardzo cenną informacją na temat zawieranych transakcji oraz jakości obsługi w naszym sklepie. Analiza opinii klientów korzystających z naszych usług pozwala nam na ...
Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, sklepy online -
Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo
00:30 26.05.2013
... w dużym mieście. Papierosy, alkohol - dlaczego nie? Z badania Polskiego Programu Jakość Obsługi wynika, że nie dość restrykcyjnie podchodzimy do kwestii kupowania papierosów i ... kobietom z małymi dziećmi. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Polski Program Jakość Obsługi w maju 2013 roku, za pomocą kwestionariusza on-line, na ...
Tematy: kobiety, matki, kobiety w ciąży, ciąża
Podobne tematy:
- kursy walut
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- zakupy online
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- Boże Narodzenie
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- zakupy przez internet
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- leasing
- badania internautów
- ubezpieczyciele
- kobiety
- AI
- cyfryzacja