jakość obsługi - wiadomości i porady tematyczne
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
11:31 23.02.2017
... 13 banków: 2 duże banki komercyjne i 11 banków spółdzielczych – uczestników konkursu. Tajemniczy Przedsiębiorcy odwiedzali oddziały bankowe i sprawdzali różne aspekty obsługi przedsiębiorców w 120 oddziałach bankowych. W tym artykule zostaną omówione wyniki przekrojowe badań w zakresie kredytu obrotowego i inwestycyjnego. Z punktu widzenia małych ...
Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient -
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?
12:13 22.02.2017
... złożone. W ¾ badanych oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W większości badane oddziały ... oddziału spostrzegamy, że wszyscy na nas czekają. To dobre dla szybkości obsługi, ale może wywołać wątpliwości, czy bank cieszy się powodzeniem. Takich ...
Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient -
Znamy najlepsze hotele na świecie. Które miasto wygrywa?
00:54 15.01.2017
Znamy najlepsze hotele w Europie. Trivago opublikowało coroczną listę 100 miejsc z najlepiej ocenianą bazą hotelową. Czy mamy powody do zadowolenia? Wydaje się, że tak. W zestawieniu znalazły się cztery polskie miasta. Najwyżej, na 33. pozycji, uplasowała się baza noclegowa przygotowana przez Kraków, któremu udało się zostawić w tyle m.in. Kioto, ...
Tematy: najlepsze hotele, hotele, baza noclegowa, city break -
Kantory internetowe oczami klientów
12:01 09.01.2017
... Opineo.pl pozwala na recenzowanie usług i produktów w kilku kategoriach. W odniesieniu do kantorów internetowych, najczęściej są to: ocena ogólna, poziom obsługi klienta, jakość wykonanej usługi oraz perspektywa polecenia przedsiębiorstwa znajomym. W każdej z tych kategorii wskazywać można różnice w ocenach poszczególnych kantorów. Ogólna ocena ...
Tematy: kantory internetowe, wymiana walut, kupno waluty, jakość obsługi -
Sektor MŚP i leasing. Czy to już przyjaźń?
13:06 16.12.2016
... lub zadowolona ze współpracy z firmą leasingową. Na pochwałę zasługuje zarówno jakość obsługi w trakcie sprzedaży, jak i w okresie posprzedażowym. Widać zatem, że ... sprzedaży i obsługi inwestycji realizowanych przez polskich przedsiębiorców – komentuje Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający obszarem prawnym, obsługi posprzedażowej i ubezpieczeń ...
Tematy: leasing, małe i średnie przedsiębiorstwa, jakość obsługi -
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
12:43 05.12.2016
... w komunikacji urządzeń mobilnych (22%), proaktywne powiadamianie (15%). Ponad połowa polskich klientów zrezygnowałaby z usług firmy ze względu na złą jakość obsługi, ale w przypadku doświadczenia dobrej jakości obsługi aż 60% poleciłoby firmę innym. Informacja o raporcie Badanie wykonano w 2016 roku na grupie 1900 amerykańskich abonentów usług ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, transformacja cyfrowa, cyfryzacja -
Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH
13:16 11.10.2016
... posiłki mają zadowalającą jakość? Czy podawana żywność jest prawidłowo oznakowana? I wreszcie, czy 100 g surówki to faktycznie ... m.in. zamiennik mleka, serwatkę i odtłuszczone mleko w proszku. Inspektorzy zbadali również rzetelność obsługi dokonując zakupów kontrolnych nie stwierdzając istotnych naruszeń dla konsumentów. Ujawniono natomiast, że w ...
Tematy: jakość obsługi, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności -
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
00:55 26.05.2016
... komunikacji miejskiej zasługują na specjalne traktowanie i obowiązkowe miejsce siedzące. 9 na 10 badanych jest skłonnych przyznać pierwszeństwo obsługi kobietom w ciąży w placówkach służby zdrowia, urzędach, a także w punktach obsługi, takich jak banki, sklepy, restauracje. Jednak rodzic z małym dzieckiem (do 3 lat) nie robi na Polakach wrażenia ...
Tematy: dzień matki, kobiety w ciąży, rodzicielstwo, matki -
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
12:24 21.04.2016
... jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, że konieczna do spersonalizowanej obsługi elastyczność jest silnie skorelowana z rozwiązaniami w chmurze. To niektóre wnioski, jakie ... pracy czy rozrywki. Aż 84% respondentów przyznało, że ich klienci oczekują bardziej spersonalizowanej obsługi, a 7 na 10 spotkało się z takimi oczekiwaniami ze strony pracowników. ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem -
Małe firmy: czynniki rozwoju
11:27 07.03.2016
... mobilne Szybko rozwijające się małe firmy coraz częściej wykorzystują aplikacje mobilne, które pozwalają poprawić efektywność pracy i elastyczniej działać w sferze sprzedaży i obsługi klienta. W ciągu najbliższych 2 lat małe firmy planują ponad dwukrotnie zwiększyć na tym polu aktywność i wydatki. Jednym z kluczowych powodów wykorzystania aplikacji ...
Tematy: małe firmy, mikrofirmy, sukces w biznesie, skuteczny marketing
Podobne tematy:
- kursy walut
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- zakupy online
- prawa konsumentów
- ochrona konsumentów
- Boże Narodzenie
- sztuczna inteligencja
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- leasing
- badania internautów
- AI
- kobiety
- ubezpieczyciele
- cyfryzacja