błękitna linia - wiadomości i porady tematyczne
-
Błękitna linia dla biznesu
12:53 20.02.2006
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację. Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które ...
Tematy: TP SA, błękitna linia, Telekomunikacja Polska -
TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
01:39 06.12.2005
... nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu (Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie ...
Tematy: Telekomunikacja Polska, usługi przez Internet, Biuro Obsługi Klienta, BOK -
4,2 mln PLN kary dla TP S.A.
13:18 14.04.2005
... uznał, że nieprawidłowości, jakich dopuściła się Telekomunikacja Polska przy uruchamianiu nowego systemu zarządzania relacjami z abonentami (którego podstawę stanowi tzw. „Błękitna Linia”) naruszają zbiorowe interesy konsumentów i nakazał wprowadzenie natychmiastowych zmian. TP SA nie odwołała się od decyzji UOKiK i zapowiedziała jej wykonanie ...
Tematy: TP SA, Telekomunikacja Polska, kary, błękitna linia -
Automatyczna błękitna linia
09:59 01.02.2005
Od wczoraj klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo oraz otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest ...
Tematy: błękitna linia, tpsa, Telekomunikacja Polska -
Błękitna Linia po kontroli
00:02 02.06.2004
... Regulacji Telekomunikacji i Poczty stwierdził, że wprowadzony przez Telekomunikację Polską S.A. system umożliwiający składanie zamówień i obsługę abonentów na odległość, tzw. "Błękitna Linia TP", funkcjonuje nieprawidłowo. Przeprowadzona przez URTiP kontrola funkcjonowania "Błękitnej Linii TP" trwała ponad trzy miesiące i zakończyła się w połowie ...
Tematy: błękitna linia, tp, telekomunikacja polska -
TPSA naruszyła prawo
12:08 07.05.2004
... konsumentów. Ze skarg wynikało, że sposób funkcjonowania uruchomionego przez TP SA nowego systemu zarządzania relacjami z abonentami (którego podstawą jest tzw. "Błękitna Linia") niemożliwa konsumentom należyte i zgodne z umową korzystanie z usług spółki oraz dochodzenie praw, a także ogranicza dostęp do rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji ...
Tematy: błękitna linia, tpsa, tp, telekomunikacja polska -
Kontrola Błękitnej Linii
00:01 27.01.2004
... informację na temat swoich rachunków i oferowanej gamy usług, szybkie i bez zbędnych formalności realizowanie zamówień oraz sprawną, kompetentną i miłą obsługę. Błękitna Linia TP to najważniejszy, w opinii spółki, element nowego systemu obsługi, powstały na skutek przekształcenia osobistego sposobu obsługi na rzecz telefonicznego kontaktu ...
Tematy: błękitna linia, tp