biuro obsługi klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... obsługi klienta powinien postawić sobie za punkt honoru maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na połączenie oraz kompetentną obsługę, której celem winno być rozwiązanie problemu „od ręki” (zob. nasze wskazówki dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
01:39 06.12.2005
... konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego klienta (znajduje się w lewym górnym rogu faktury tp) oraz 6-cyfrowego numeru PIN ... Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes ...
Tematy: Telekomunikacja Polska, usługi przez Internet, biuro obsługi klienta, BOK -
Pierwszy kontakt z mediami
12:54 19.04.2005
Biuro obsługi klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy kontakt firmy z dziennikarzem może istotnie wpłynąć na ...
Tematy: kontakty z dziennikarzami, recepcja, biuro obsługi klienta, PR