call center - wiadomości i porady tematyczne
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
10:01 28.02.2020
... w swojej działalności media społecznościowe, uważa, że jest to rozwiązanie skuteczniejsze niż call center. I nie jest to dużym zaskoczeniem, jeżeli wziąć pod uwagę, że ... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od ...
Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem -
Wyzwania pracownika contact i call center
00:44 31.05.2018
... . Badani wskazują także, że najtrudniejsze w pracy w call center są kontakt z niemiłymi konsumentami oraz samo zbudowanie relacji z klientami. Zaledwie co siódmy z ankietowanych dostrzega, że prawdziwe wyzwanie dla pracowników call center może stanowić okiełznanie stresu. Dla wielu ludzi call center to zdobywanie pierwszych szlifów na rynku pracy ...
Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, obsługa klienta -
Call center walczy o dobre imię
10:59 11.12.2017
... z prasy, internetu, radia i telewizji, jakie ukazały się w 2016 roku. Dodatkowa ocena dotyczyła obecności w mediach poszczególnych firm – dostawców usług call center. Na temat call center opublikowano w roku 2016 blisko 7,8 tys. informacji, których ekwiwalent szacunkowy wyniósł 56,6 mln złotych. Ponad połowa przekazu miała zasięg regionalny ...
Tematy: telemarketing, call center, telemarketerzy, monitoring mediów -
Podmiotowe zwolnienie z podatku VAT - działalność call center
16:39 30.11.2017 PORADA
Na czym polega w praktyce podmiotowe zwolnienie z podatku VAT? Czy prowadząc działalność i świadcząc usługi w firmie call center (forma działalności na zasadach ogólnych) mogę się ubiegać o zwrot VAT-u zapłaconego od początku roku 2017? Czy przez błąd podczas zakładania ...
Tematy: zwolnienie podmiotowe VAT, podatek VAT, zwolnienie z VAT, działalność gospodarcza -
Telemarketer: wizerunek w mediach
09:53 23.06.2016
... częściej aniżeli inne przedstawiały zawód jako dobrą podstawę do przyszłej kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje z internetu - 83 proc. (6063 materiały). 15 proc. stanowiły ...
Tematy: telemarketing, call center, telamarketerzy, monitoring mediów -
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
11:55 29.03.2016
... obecności w Polsce branża dynamicznie się rozwinęła i znacznie wzrosła jakość zatrudnienia. Z jakimi stereotypami zmagają się nowoczesne firmy Call Center i ile jest w nich prawdy? Dla kogo praca w Call Center? W Call Center może pracować praktycznie każdy, kto dysponuje dobrą dykcją i głosem. Idealny profil kandydata to osoba kontaktowa, otwarta ...
Tematy: call center, praca w call center, praca na słuchawce, telemarketing -
Nieprzeczytanie umowy i podpisanie jej. Jak odstąpić od umowy?
12:03 17.03.2016 PORADA
Dzień dobry, mama odebrała telefon z podejrzanego numeru, w którym pani podała się za TP SA i powiedziała o niższej stawce abonamentu za telefon oraz, że przyśle kuriera z umową. Mama podała adres, ustaliła godziny przyjazdu i potwierdziła możliwość przyjechania. Po dwóch dniach ...
Tematy: call center, senior, PESEL, kurier -
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
11:08 13.10.2015
... chcą się komunikować online (CX Act 2015, Millennial Research 2015, Global Contact Center Benchmarking Report 2015). Jednak obecnie wciąż najbardziej ufają skuteczności kontaktu przez telefon ... ” (zob. nasze wskazówki dla lepszej obsługi – podniesienia poziomu First Call Resolution). Zwłaszcza, że jakość obsługi ma kluczowe znaczenie dla lojalności ...
Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta -
Ustawa konsumencka w call center
00:50 17.04.2015
Po wejściu w życie nowej ustawy Prawa konsumenta, na firmy prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo ...
Tematy: ustawa konsumencka, prawa konsumenta, call center, telemarketing -
Telemarketer - zawód znienawidzony
10:58 05.03.2015
... agentami, konsultantami czy doradcami to osoby pracujące w call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center). Tak naprawdę nasza złość skierowana jest tylko ...
Tematy: telemarketerzy, telemarketing, call center -
Automat w call center irytuje
09:22 11.02.2015
... i uzyskać pomoc. Choć jest to oczywiste, warto przytoczyć szczegółowe oceny działania automatycznych call center, jakie opracował Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Z przeprowadzonego przez tę instytucję badania wynika, że z punktu widzenia klientów automatyczne call center mają niewiele zalet, a klienci skarżą się przede wszystkim na wady tej ...
Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR -
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
00:55 04.09.2014
Dzwoniąc do firmy, nieważne – małej czy dużej – chciałabym od razu, bez chwili czekania, połączyć się z konkretną osobą i móc rozwiązać swój problem. W zwykły dzień zazwyczaj się to udaje, nawet jeśli trzeba przebić się przez automatyczne menu lub chwilę poczekać w kolejce. Jednak wieczorami, w weekendy i w święta uzyskanie pomocy staje się dużym ...
Tematy: kontakt telefoniczny, infolinia, call center, obsługa klienta -
Dyskusja o bankach
21:19 20.12.2007 PORADA
Pusto tutaj, więc postanowiłem zacząć wątek o bankach. Przez ostatnie kilka lat byłem w raiffeisen bank, ale miałem wrażenie, że jakość ich usług niemal z dnia na dzień drastycznie spada. Dlatego kilka miesięcy podjąłem decyzję o zmianie banku i przeniosłem się do toyota ...
Tematy: bank, oferta bankowa, obsługa w banku, raiffeisen bank
Podobne tematy:
- e-commerce
- monitoring mediów
- prawa konsumenta
- social media
- media społecznościowe
- turystyka
- obsługa klienta
- umowa zlecenie
- inwestycje zagraniczne
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- wolne miejsca pracy
- jakość obsługi
- nowe miejsca pracy
- relacje z klientem
- serwisy turystyczne
- telemarketing
- ustawa konsumencka
- contact center
- infolinia