call center - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy chcą dobrej obsługi
09:48 17.12.2003
... z call center firmy było negatywne. W Polsce sytuacja wygląda podobnie - 55% respondentów twierdzi, że zrezygnowałoby ze współpracy z taką firmą. Jest też dobra wiadomość, zwłaszcza dla tych, którzy przykładają znaczenie do profesjonalnej obsługi klienta: 95% badanych twierdzi, że dokonałoby zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center ...
Tematy: obsługa klienta, call center -
Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002
13:20 15.02.2003
Genesys Voice Portal został ogłoszony przez magazyn "Customer Inter@ction Solutions" Produktem Roku 2002. Ostatnio na rynku pojawiła się nowa wersja tej aplikacji pozwalająca zwiększyć możliwości samoobsługowego głosowego centrum obsługi klienta i obniżyć koszty związane z jego prowadzeniem. Genesys Telecommunication Laboratories, Inc., niezależna ...
Tematy: genesys voice portal, gvp, genesys, customer inter@ction solutions
Podobne tematy:
- e-commerce
- monitoring mediów
- prawa konsumenta
- social media
- media społecznościowe
- turystyka
- obsługa klienta
- umowa zlecenie
- inwestycje zagraniczne
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- wolne miejsca pracy
- jakość obsługi
- nowe miejsca pracy
- relacje z klientem
- serwisy turystyczne
- telemarketing
- ustawa konsumencka
- contact center
- infolinia