customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
11:39 25.06.2024
Handel detaliczny ewoluuje, a wraz z nim przeobrażeniom ulegają zachowania konsumentów. Znaczny wpływ na to ma intensywny rozwój e-commerce, który może stanowić dla sklepów stacjonarnych swoistego rodzaju inspiracje. Niektóre strategie stosowane w środowisku online można bowiem wdrażać również w fizycznych sklepach tak, aby te ostatnie stawały się ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Trendy w e-commerce 2024
00:31 26.12.2023
... korzyścią, którą daje sprzedawcom analiza predykcyjna, jest personalizacja doświadczeń zakupowych. Personalizacja customer experience W budowaniu silnych relacji z klientami w 2024 roku e-sklepom pomoże personalizacja customer experience. Narzędzia, które pozwalają na dostosowanie ścieżki zakupowej do potrzeb konkretnego konsumenta, sprawiają ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, zakupy internetowe, sklepy internetowe -
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
00:22 16.12.2023
... dzięki ekranom i kioskom cyfrowym. Wyniki badania przeprowadzonego przez Mood Media w roku 2023 na ponad 8 000 uczestnikach z całego świata - In-store Customer Trends - pozwalają zgłębić zrozumienie potrzeb klientów i określić strategie potrzebne do: wydłużenia czasu przebywania klientów w sklepie, zwiększenia szansy dokonania zakupu, upewnienia ...
Tematy: customer experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
09:33 11.11.2023
Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ...
Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
... marką, jest wypadkową zdarzeń, mających miejsce podczas wielu etapów ścieżki klienta (Customer Journey). W trakcie m.in. obserwowania kampanii reklamowych, zakupu produktów, korzystania z obsługi posprzedażowej czy programu lojalnościowego. Kategoria Customer Experience weszła na stałe do słownika pojęć branży marketingowej, sprzedażowej, a także ...
Tematy: customer experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
00:55 18.03.2023
... wymiarze? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Metaverse będzie mieć zastosowanie w handlu detalicznym? Jaki wpływ na handel w Metaverse będą miały customer experience oraz marketing sensoryczny? Jakie są zalety i możliwości handlu w Metaverse? Metarverse to wirtualna przestrzeń, w której użytkownicy mogą poruszać się w sposób niemal ...
Tematy: Metaverse, wirtualna rzeczywistość, VR, nowe technologie -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... danym przedsiębiorstwem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie skorzysta ponownie z jego oferty - wyjaśnia Tomasz Kamiński z Fixit, Customer Experience Company. Co w praktyce wpływa na CX? Na pozytywne Customer Experience, według raportu Deloitte “CX Drivers 2021”, ma wpływ poczucie niezawodności, bezpieczeństwa i zaufania do firmy. Natomiast na ...
Tematy: customer experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
10:35 27.04.2022
Przed nami wyniki najświeższej, czwartej już edycji badania Koszyk Roku, w trakcie którego wyłoniono najbardziej przyjazne klientom sklepy internetowe. Zwycięzcy, którzy zasłużyli sobie na to miano, oferują kupującym najlepsze doświadczenia zakupowe na rynku. Kim są najlepsi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak przebiega proces robienia zakupów ...
Tematy: e-commerce, customer experience, sklepy internetowe, najpopularniejsze sklepy -
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
09:00 03.12.2021
... komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z tym co możemy nazwać ‘human touch’ tak by doświadczenia kształtowane w obszarze customer service nie były odhumanizowane. Kluczowe będzie uzyskanie odpowiedniego balansu pomiędzy automatyzacją, realizowaną choćby przez boty do self-service a zaangażowaniem człowieka ...
Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... szczyty w dążeniu do zagwarantowania swoim klientom jak najlepszej jakości Customer Experience. O co zadbać, aby wywindować doświadczenia kupujących na jak najwyższe poziomy? Oto, co radzą eksperci merce.com. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy inwestycja w Customer Experience to bardziej rewolucja czy ewolucja? W jakie obszary CX ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- bezpieczeństwo danych