customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... aplikacji wystarczy do usatysfakcjonowania klientów i "zatrzymania ich u siebie". Klienci bankowości elektronicznej są coraz mniej tolerancyjni na braki w obszarze CX (Customer Experience) i bardziej zdecydowani w kwestii zmiany swojego dotychczasowego banku. Wystarczy spojrzeć na garść aktualnych statystyk. Według analizy Signicat jeszcze w 2019 ...
Tematy: customer experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
00:15 17.07.2021
Sukces w e-commerce uzależniony jest bez wątpienia od wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Na tym jednak nie koniec. Pozytywne doświadczenie konsumenckie buduje bowiem szereg innych czynników. Mowa tu chociażby o wygodnej nawigacji strony czy intuicyjnym modelu płatności. Okazuje się jednak, że firmy nader często zapominają, że podczas ...
Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce -
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... do badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. Tymi filarami są: Wiarygodność ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
10:27 19.11.2020
... ponownych zakupów. Kiedy takie działanie widzą pracownicy, są 2,4 razy skłonniejsi do przychodzenia do pracy punktualnie – mówi Katarzyna Gawlik, Head of Customer Experience, Deloitte Digital w Europie Środkowej. Gdy marka poprzez swoje działania demonstruje człowieczeństwo, klienci ponad 1,5 razy częściej sięgną po jej produkty niż ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, komunikacja z klientem, pandemia -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
09:39 17.11.2020
... zmiany może być wprowadzenie od 31 grudnia tego roku, w prawie całej Europie, wymogów związanych z silnym uwierzytelnianiem klienta (tzw. z ang. Strong Customer Authentication: SCA). Podczas zakupów online konsumenci mogą zostać poproszeni przez bank o podanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Jeśli tego nie ...
Tematy: sklep internetowy, e-sklep, jak założyć sklep internetowy, założenie sklepu internetowego -
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
10:53 13.10.2020
Odpowiednia ochrona danych osobowych klientów to jeden z wyrazów dbałości o customer experience. Kto przoduje pod tym względem? Z badania opracowanego przez Genesys wynika, że najmniej mamy do zarzucenia bankom, opiece zdrowotnej oraz urzędom i ...
Tematy: customer experience, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, obsługa klientów -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... pokazują, jak kruchy może okazać się wypracowany wcześniej kapitał Customer Experience, w obliczu choćby jednej większej wpadki. Co zmienia pandemia koronawirusa w kontekście komunikacji z klientem? Przede wszystkim holistyczne podejście do Customer Experience jest jeszcze bardziej potrzebne. Jednocześnie oprócz profesjonalizmu i wiedzy eksperckiej ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
11:53 08.05.2020
4 maja br., po wielu tygodniach oczekiwania, galerie handlowe ponownie otworzyły swoje drzwi dla klientów. W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że sytuacja już wróciła do czasu sprzed pandemii. Wprawdzie klienci będą pojawiać się w sklepach coraz częściej, to jednak należy się spodziewać, że ich preferencje, potrzeby i priorytety nie będą tożsame ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, doświadczenia zakupowe, customer experience -
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
08:37 09.04.2020
... się wyróżnikiem, pozwalającym sprzedać tę samą kolację za o wiele wyższą cenę. Tak działa ekonomia doświadczeń – mówi Wiesław Kotecki. Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym ...
Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- bezpieczeństwo danych