bojkot konsumencki - wiadomości i porady tematyczne
-
Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...
10:06 19.07.2022
... ma delikatnie mniejszy oddźwięk społeczny (6 pkt. proc. różnicy) niż szeroko nagłaśniany bojkot kolejnych firm, które zdecydowały się o kontynuowaniu swojej działalności w Rosji. ... które nie zadeklarowały wycofania się z Rosji. Wśród najmłodszej grupy wiekowej ich bojkot konsumencki zadeklarowała tylko połowa (50%) badanych. W gronie osób powyżej 55 ...
Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki -
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
00:15 12.06.2022
Większość Polaków popiera wycofywanie się marek i firm z Rosji. Co jeszcze istotniejsze, bojkotujemy firmy, które zdecydowały się w dalszym ciągu prowadzić działalność w Rosji - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku rosyjskim ...
Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm -
Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu
12:03 13.04.2022
... , niestety głównie w kontekście bojkotu. Majonezu Winiary dotyczy aż 62 proc. wypowiedzi w sieci, jednak maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, przeanalizowała ponad 55 ...
Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki -
Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji
13:06 05.04.2022
Firma SentiOne przeanalizowała wypowiedzi internautów nawołujące do bojkotu firm, które nie zawiesiły swojej działalności w Rosji. Z analizy wynika, że najostrzej krytykowany jest francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele ...
Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki