wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
11:53 04.09.2024
... wynik współpracy jest mniej przewidywalny. 3. Umowa barterowa z influencerem Barter jest popularnym sposobem współpracy w świecie influencerów, szczególnie na początkowym etapie budowania marki. W ramach umowy influencer otrzymuje produkty lub usługi od firmy, a w zamian tworzy treści promocyjne. Chociaż nie dochodzi do wymiany gotówki, dokument ...
Tematy: influencerzy, influencer, influencer marketing, marka -
Wizerunek marki. Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerami?
10:54 11.07.2024
... , ważne stają się także postanowienia dotyczące wizerunku reklamodawcy. Dbanie o wizerunek marki Influencerzy mają duży wpływ na percepcję marki przez konsumentów, dlatego ważne jest, aby umowa zawierała klauzule zobowiązujące influencera do dbania o dobre imię marki. Klauzule powinny być jak najbardziej precyzyjne, aby nie pozostawiać miejsca ...
Tematy: influencerzy, influencer, influencer marketing, marka -
Audio marketing w świecie online
10:05 22.02.2024
... internetową ma ogromne znaczenie. Odpowiednio dobrane dźwięki, od przyjemnej muzyki w tle po subtelną melodykę interakcji, mogą znacząco wpłynąć na postrzeganie marki. Dźwięk może wzmocnić przekaz, podkreślić wartości i stworzyć atmosferę zgodną z identyfikacją wizualną. Unikalne dźwiękowe elementy, takie jak melodyjne motywy czy charakterystyczne ...
Tematy: audio marketing, audio branding, dźwięk, wizerunek marki -
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
13:37 20.02.2024
... YouGov Best Brands). Na liście YouGov Ad Awareness Top 10 znajdują się marki, które od lat prowadzą intensywną komunikację. Szczególnie ciekawe jest zestawienie Top ... ograniczenie komunikacji to błąd, gdyż prawie zawsze oznacza zachwianie pozycji marki. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex ...
Tematy: marki, marka, reklama, reklamy -
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
00:44 06.02.2024
... wizerunek do nowej rzeczywistości firmy. Rebranding pozwala na odświeżenie i dostosowanie do dynamicznych trendów rynkowych. To również sposób na zwrócenie uwagi nowych pokoleń konsumentów. Kolejnym krokiem w audycie marki ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów -
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
00:20 18.12.2023
... ich i ich zespołów udało się zażegnać potencjalne sytuacje kryzysowe – ocenił Krzysztof Tomczyński, Partner i Account Director w Alert Media Communictions. Kryzysowe marki osobiste W rankingu marek osobistych pierwsze miejsce zajął bohater zbiorowy i osoby zaangażowane w tzw. Pandoragate w związku z oskarżeniami wobec Stuu i innych influencerów ...
Tematy: wizerunek, wizerunek marki, wizerunek firmy, kryzys wizerunkowy -
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
13:01 31.10.2023
... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2023” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki -
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
00:30 18.11.2022
... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki -
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
12:27 04.11.2022
... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki -
Trwa bojkot konsumencki towarów z Rosji. Polacy stanowczy, ale...
10:06 19.07.2022
Najnowszy Future Consumer Index, cykliczne badanie autorstwa EY, przygląda się podejściu, jakie cechuje obecnie polskich konsumentów w odniesieniu do produktów pochodzących z Rosji i Białorusi. Okazuje się, że Polacy są w tej kwestii dość stanowczy, choć stanowczość ta uwarunkowana jest m.in. numerem PESEL. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie ...
Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, marki, wizerunek marki