wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
00:15 12.06.2022
... - wynika z badania przeprowadzonego przez Inquiry. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki kojarzymy z dalszą obecnością w Rosji? Czy obecność firm na rynku ... oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem. ...
Tematy: marki, wizerunek marki, bojkot konsumencki, bojkot firm -
Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu
12:03 13.04.2022
... maja one wydźwięk negatywny, z uwagi na bojkot konsumencki Nestlé, właściciela marki. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem ... również KitKat, Nałęczowianka, Studentska, Cini Minis, Nesquik, Chocapic i Nescafe, a więc marki należące do Nestlé. Jak to bywa w Internecie – treści o wydźwięku negatywnym ...
Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki -
Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji
13:06 05.04.2022
... francuski hipermarket budowlany Leroy Merlin. Podjęcie decyzji o wycofaniu się z Rosji poprawiło wizerunek LPP oraz Decathlonu. Po ataku Rosji na Ukrainę 24 lutego wiele firm zdecydowało się w ramach protestu wycofać z rosyjskiego rynku. Marki, które tego nie zrobiły, spotkały się z ostrą krytyką i nawoływaniem do ...
Tematy: bojkot konsumencki, bojkot firm, marki, wizerunek marki -
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
09:00 03.12.2021
... się nad własnymi strategiami dotyczącymi pozyskiwania i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, zmieniają swój ekosystem danych – 61 proc. z nich preferuje strategie marketingowe oparte na własnych informacjach. Takie firmy ...
Tematy: marketing, trendy marketingowe, działania marketingowe, komunikacja z klientem -
Najsilniejsze marki w mediach 2021
13:12 02.11.2021
... na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium. Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy. Siła marki – ostateczna ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki, wizerunek marki -
Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.
12:57 13.10.2021
... i 0,9 punktu procentowego. Z kolei najsłabszy w kategorii Neonet poprawił się o 1,8 p.p. Z kolei wśród sklepów sportowych zdecydowanie pod względem postrzeganej jakości wyróżniają się dwie marki. Jest to Decathlon, który osiągnął wynik 43,3% oraz 4F z minimalnie niższym rezultatem 42,4%. W porównaniu do wyników analogicznego okresu w roku ubiegłym ...
Tematy: sieci handlowe, ranking sklepów, sieci specjalistyczne, sklepy specjalistyczne -
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
09:45 27.09.2021
... wydał się oczywisty - tłumaczy Natalia Pocztowska, Head of Sales Eventory. Jak pandemia zmieniła podejście marketingu do eventów? Działy marketingu dbają o wizerunek marki, strategię promocji produktu oraz budowanie lojalności wśród konsumentów. Zespoły osób pracujących w tych działach dzięki swojej strategii zwiększają obroty sprzedaży oraz ...
Tematy: event marketing, marketing, spotkania biznesowe, wideokonferencje -
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
00:44 25.09.2021
... marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest ... , kiedy i na czym poprzestaniesz. To jest też najlepsze miejsce, aby pokazać potencjalnym klientom, dlaczego wybór Twojej marki będzie dla nich satysfakcjonujący. Pomyśl nad USP i ich przekazem. Często zdarza się, że to, co ...
Tematy: marka, marki, wizerunek marki, najlepsza marka -
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
09:37 16.06.2021
... zaufania, a aż 71% respondentów nie wierzy, że marki dotrzymają złożonych obietnic i jest zmęczona tym, że marki mówią i robią co innego. Co gorsza, ... stanie wychwycić i uwzględnić wszystkie kluczowe wymiary, które mogą pracować równolegle, budując siłę marki w danej kategorii. Porównanie wyników z kolejnych fal badania w Polsce jasno pokazuje, że ...
Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki -
Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką
10:21 12.01.2021
... wizerunek, nie jest liczne, ale niewątpliwie warto o nich wspomnieć. Z badania YouGov BrandIndex wynika, że naprawdę zadowolonych z minionego roku może być 16 na 120 monitorowanych sieci handlowych, którym udało się zarówno poprawić satysfakcję konsumentów, jak i reputację marki, stosunek jakości do ceny, czy skłonność do polecania marki ...
Tematy: sieci detaliczne w polsce, sieci handlowe, ranking sklepów, najsilniejsze marki