branża PR - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach IX 2007
01:37 22.10.2007
... materiały informujące o przesłuchaniach Piotra Tymochowicza - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. We wrześniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Poruszana problematyka dotyczyła różnorodnych zagadnień, od analizy raportu „Działania public relations w sektorze nowych technologii 2007” przeprowadzonego przez Wyższą ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach VIII 2007
11:30 17.09.2007
... opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co ... cyklicznego raportu o pracy, na który powoływało się wiele mediów. W temacie "branża PR" ukazały się również materiały dotyczące raportu przygotowanego przez brytyjską ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach VII 2007
01:27 27.08.2007
... rangą działań PR-owskich w Polsce. Firmy dostrzegają potrzebę tworzenia w swych strukturach działów zajmujących się komunikacją bądź zatrudniania specjalistów z branży. W temacie „Branża PR” pojawiły się również artykuły dotyczące zwiększającej się oferty kierunków studiów dla osób pragnących specjalizować się w public relations, a także informacje ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
11:36 24.08.2007
... materiałów prasowych do mediów (15,6%), biuro prasowe oraz newsletter (obydwa po 12,5% wskazań). Media gospodarcze najbardziej cenione przez specjalistów ds. PR w branży nowych technologii to Puls Biznesu (35,9% respondentów) i Rzeczpospolita (26,5%), dopiero w dalszej kolejności Gazeta Wyborcza (10,9%). W przypadku mediów branżowych zdecydowanie ...
Tematy: branża PR, public relations, Dziennikarze, badania dziennikarzy -
Public relations - rynek pracy VII 2007
11:40 13.08.2007
... cała Polska; wiąże się to z publikacją ogłoszenia przez międzynarodową grupę firm produkcyjnych, handlowych i transportowych, która poszukiwała menedżerów ds. komunikacji (PR) we wszystkich województwach. 27 pracodawców nie podało miejsca zatrudnienia. W lipcu najczęściej poszukiwano specjalistów – 58 ogłoszeń. Znacząco wzrosła natomiast liczba ...
Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations -
Branża PR w mediach VI 2007
02:03 16.07.2007
... miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza. Na swoich ogólnopolskich łamach, a także w wydaniach regionalnych, jej dziennikarze napisali 24 artykuły związane tematycznie z branżą PR. W czerwcu po raz kolejny najwięcej uwagi w mediach poświęcono zagadnieniom promocji miast i regionów Polski. Zainteresowaniem mediów cieszył się raport przeprowadzony przez ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Public relations - rynek pracy VI 2007
01:25 12.07.2007
... . Informacje o badanie Czerwcowy raport PRoto zawiera analizę 96 ogłoszeń o pracę dla PR-owców. Analiza objęła publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z: tytułów aktualnie monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów, ogłoszeń bezpośrednio przysłanych do Redakcji PRoto oraz wybranych ...
Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations -
Branża PR w mediach V 2007
02:02 14.06.2007
W majowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwsze miejsce powrócił temat PR-u Polski. Wśród 49 publikacji o tej tematyce znalazły się przede wszystkim informacje o działaniach promocyjnych miast i regionów, ale też rozważania i dyskusje na temat międzynarodowego wizerunku Polski - wynika z najnowszego raportu PRoto. W maju ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Praca w branży PR mało atrakcyjna?
14:51 03.06.2007
... i planów zawodowych specjalistów ds. komunikacji. 27 proc. ankietowanych pracę w branży PR ostatnio zmieniło „4-11 miesięcy temu”, a 26 proc. - „w ciągu ostatnich dwóch lat”. ... z roli, którą odgrywają, wskazywane wśród ważnych minusów pracy w branży. Widać, że PR wciąż bywa traktowany jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych, a PR-owiec – jako ...
Tematy: branża PR, wynagrodzenia w branży PR, satysfakcja z pracy, warunki pracy -
Branża PR w mediach IV 2007
00:02 20.05.2007
... m.in. Gazeta Współczesna, Życie Warszawy, Nowa Trybuna Opolska, Gazeta Olsztyńska i Puls Biznesu, który cytował w tym kontekście Norberta Kilena (On Board PR): „Na rynku pracy mamy obecnie do czynienia z przewagą popytu nad podażą. Doświadczeni konsultanci, którzy szukają pracy w public relations nie powinni ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto