branża PR - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża PR w mediach II 2007
00:02 15.03.2007
... się na łamach dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – publikacje te to głównie artykuły dotyczące promocji miast i regionów. Pisano m.in. o pomysłach promocyjnych ... pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach I 2007
01:22 17.02.2007
... branży public relations w styczniu 2007 pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 58% wszystkich przekazów. Dwoma dominującymi w styczniu tematami były PR polityczny i PR Polski. W polityce zawrzało w grudniu za sprawą Anety Krawczyk – a w styczniu, kiedy Samoobrona świętowała 15-lecie powstania, nadszedł czas na ocenę wizerunkowych ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Monitoring mediów w polskich firmach
01:45 10.02.2007
... firmy profesjonalnie zajmujące się tą dziedziną. 29 proc. biorących udział w badaniu robi to we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta 18 proc. biorących udział ...
Tematy: monitoring mediów, branża PR, media -
Specjaliści PR wobec idei CSR
00:02 27.01.2007
... zbierania i przetwarzania wyników był www.webankieta.pl. Pracownicy agencji PR, działów związanych z PR i komunikacją zachęcani byli do wypełnienia ankiety za pośrednictwem ... społecznego firmy, czyli z pominięciem samego działania. W wielu dyskusjach środowisko PR wyrażało inną opinię, co stało się pretekstem do przeprowadzenia tego badania. ...
Tematy: branża PR, odpowiedzialność w biznesie, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, działania prospołeczne -
Branża PR w mediach XII 2006
00:16 17.01.2007
... obejmuje 117 publikacji, z których 33 dotyczyły społecznej odpowiedzialności biznesu. Drugim najczęściej poruszanym przez dziennikarzy tematem był ex aequo PR Polski i porady PR-owskie (po 18 publikacji). W grudniu najczęściej o public relations pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 64% wszystkich publikacji, a na ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach XI 2006
00:17 15.12.2006
... PR-u politycznego. Za nimi w rankingu znajdują się: porady PR z 15 publikacjami i PR Polski – z 14 publikacjami. Najczęściej o branży public relations pisały dzienniki ... odpowiedzialności”. Badanie informacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR objęło 93 publikacje i wykazało, że osobą najczęściej cytowaną w listopadzie w ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach X 2006
01:26 17.11.2006
... mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich odsetek stanowi 28 materiałów dotyczących PR-u politycznego i 24 publikacje dotyczące wizerunku Polski. Wśród najczęściej ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach IX 2006
00:01 14.10.2006
... męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym miesiącu złożyło się 129 publikacji, zdominowany został przez ... 80,6% miało wydźwięk neutralny. 14,7% materiałów było negatywnych, a 4,6% pozytywnych. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach VIII 2006
00:01 14.09.2006
... relations w Polsce - to aż czterokrotnie więcej niż rok temu! Badanie przekazów o branży PR w sierpniu 2006 roku objęło aż 166 materiałów. Najwięcej informacji o public relations ukazało ... PR-u Polski - stanowiły one 41,17% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Branża PR w mediach VII 2006
00:04 10.08.2006
... nieprzychylnych materiałów ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto