budowanie marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
00:44 30.07.2014
Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ...
Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog -
Budowanie świadomości marki w social media
13:50 23.04.2014
... zmienisz nieco punkt widzenia i zastanowisz się, co w rzeczywistości wpływa na sukces marki, będziesz w stanie przygotować znakomite treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. W tym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób zacząć budowanie zaangażowania odbiorców za pomocą czterech prostych kroków. 1) Twórz treści dla jasno określonej ...
Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe -
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR
12:08 10.03.2014
... także doskonałe miejsce do prezentacji materiałów zdjęciowych i filmowych z imprez i wydarzeń z zakresu CSR, których sponsorem lub inicjatorem była firma. budować siłę marki Poprzez publikację archiwalnych artykułów i zdjęć można opowiedzieć historię przedsiębiorstwa. To także idealne miejsce do przedstawienia nie tylko własnego doświadczenia, ale ...
Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR -
Budowanie osobistej marki
10:31 19.11.2013
... w kącie i czeka, aż ktoś ją zauważy? Podstawowym celem budowania osobistej marki (tyczy się to również każdego innego brandu) jest zakodowanie w ... strategia HR-owa pod hasłem „employer branding” ma na celu nieustanne budowanie marki pracodawcy z wyboru (employer of choice). Chcą przyciągnąć najlepszych pracowników, być rozpoznawalni, zakorzenić ...
Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe -
Wartość dodana marki nie tylko materialna
10:04 18.04.2013
... rynku. Trzecim, kluczowym powodem wpływającym na postrzeganie wartości dodanej jest bardzo wysoka konkurencyjność marek między sobą. Powoduje ona budowanie dodatkowych składników uzupełniających podstawową użyteczność marki, tyle tylko że nie są one już czymś wyjątkowym – stanowią w zasadzie standard. Przeciętny klient ma w portfelu pakiet ...
Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki -
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
00:20 15.11.2012
... reakcję, to prawdziwym wyzwaniem jest zaangażowanie tych, na których nam zależy” – dodaje Jarosław Kowalski Client Service Manager w IIBR. O projekcie syndykatowym „Marki w serwisach społecznościowych” Badanie ilościowe zostało zrealizowane metodą CAWI okresie czerwiec-lipiec 2012 na próbie 1200 osób posiadających konto na przynajmniej jednym ...
Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki -
Problemy z nazwami marek
14:04 28.12.2011
... powiązania z koncernem z Cupertino. Producent uważa się za właściciela praw do marki i nazwy produktów na chińskim rynku, a sprzedaż w Chinach iPada w traktuje jako naruszenie ... a szybko „wymyślona” nazwa BlackBerry 10, używa chronionej na rzecz firm marki i na pewno nie będzie stanowiła problemu prawnego. Gorzej będzie z jej marketingowym ...
Tematy: nazwa marki, nazwa produktu, projektowanie nazw, wizerunek marki -
Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?
12:44 11.07.2011
... przez akwizycje – poszukujemy wtedy ofert pasujących do naszego portfela, uzupełniającego białe plamy i niezagospodarowane nisze. Zarządzanie portfolio ofertowym i budowanie architektury marki oparte jest na procescesie analizowania całego rynku. Ocena poszczególnych segmentów rynku z perspektywy ilości klientów, poziomu cen, oczekiwań klientów ...
Tematy: strategia portfolio, portfolio ofertowe, budowanie świadomości marki, budowanie marki -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Strategia marketingowo-rynkowa
13:57 12.04.2011
... tej korzyści konsumentom. Dlatego żeby działać prorynkowo, należy być blisko swoich klientów. Należy permanentnie analizować swój łańcuch dostaw i wartości funkcjonalne marki. Polskie przedsiębiorstwa muszą zapomnieć o nawyku sprzedawania tego, co się wyprodukuje. Marketing jako wiedza jest dzisiaj o wiele bardziej potrzebny niż wielu ...
Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, strategia sprzedaży, budowanie marki
Podobne tematy:
- banki
- monitoring mediów
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- zakupy przez internet
- poszukiwanie pracy
- badania internautów
- marki
- sektor bankowy
- marketing internetowy
- PR
- marka
- najlepsza marka
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- customer experience
- wizerunek marki
- CSR