budowanie świadomości marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
12:04 04.04.2008
... firmowych, oznakowania budynków firmowych, ubioru pracowników, oznakowania produktów. Podstawowym celem projektowania systemu identyfikacji wizualnej i werbalnej jest budowanie świadomości marki przedsiębiorstwa. Osiągnąć to można poprzez spójność wszystkich elementów i ergonomię projektową. Tożsamość prezentacyjna, tak jak tożsamość wizualna ...
Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki -
Jak zaprojektować znak towarowy i symbol firmy?
12:15 29.01.2008
... uznanych światowych przedsiębiorstw dość często w ponad 80% tworzone jest przez wartość marki, której głównym elementem jest właśnie symbol i znak towarowy. Czym jest symbol ... i czytelny znaczeniowo, a tym samym łatwiejszy do zapamiętania symbol szybciej dociera do świadomości odbiorców, a także tworzy miłe skojarzenia w ich wyobraźni. Ważne jest by ...
Tematy: logotyp, logo, znak firmowy, logo firmowe -
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ...
Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
13:29 21.02.2006
... naszym logo, a także wszystkimi elementami naszej tożsamości wizualnej. Instrukcja wspomagająca budowanie i utrzymanie spójnego wizerunku firmy, a co za tym idzie by ten wizerunek ... liczy się w biznesie? Krok 4 czyli branding Branding, czyli system budowy świadomości Twojej marki na rynku. Im lepsze posiadamy fundamenty, czytaj Księgę Znaku lub CI, ...
Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki
Podobne tematy:
- e-commerce
- social media
- media społecznościowe
- marki
- działania marketingowe
- marketing i reklama
- jak podwyższyć sprzedaż
- marka
- najlepsza marka
- strategia marketingowa
- wizerunek marki
- wizerunek firmy
- serwisy społecznościowe
- promocja marki
- komunikacja marketingowa
- wizerunek
- budowanie marki
- przewaga konkurencyjna
- kreowanie marki