budowanie wizerunku pracodawcy - wiadomości i porady tematyczne
-
Employer branding
12:30 26.11.2014
... Termin wprowadzony w roku 2001 przez firmę McKinsey, na język polski tłumaczony jako "budowanie wizerunku pracodawcy". Employer branding to długofalowa strategia mająca na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników, kandydatów na pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Może być: wewnętrzny – ukierunkowany na ...
Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy -
Employer branding wewnątrz firmy
14:07 19.04.2012
... znaczenie ma sprawna komunikacja, informowanie o zmianach, celach, czy zasadach pracy. Nie należy się jednak oszukiwać, że nadal największe znaczenie w budowaniu wizerunku pracodawcy ma wysokość wynagrodzenia oraz wszelakich świadczeń pozapłacowych. Na znaczeniu zyskują dodatkowe bonusy i premie finansowe. Jednak coraz więcej firm sięga po ...
Tematy: employer building, employer branding, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy -
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
12:59 24.11.2010
... pod kątem największego zatrudnienia – autorzy badania wyszli z założenia, że im większe zapotrzebowanie na pracowników, tym bardziej istotne jest budowanie wizerunku pracodawcy za pomocą strony www w celu poprawy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Badanie przeprowadzono na przełomie września i października 2010 roku* (w chwili ...
Tematy: firmowe strony www, wizerunek firmy w internecie, źródło informacji o firmie, budowanie wizerunku pracodawcy
1 2
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- rekrutacja pracowników
- rekrutacja
- badania pracowników
- zarządzanie firmą
- motywowanie pracowników
- badania pracodawców
- wizerunek firmy
- wizerunek pracodawcy
- employer branding
- zadowolenie z pracy
- proces rekrutacji
- budowanie wizerunku firmy
- opinie o pracodawcy
- hejterzy
- kreowanie wizerunku firmy
- hejting
- hejt w internecie
- wizerunek firmy w internecie