charakterystyka konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Nastolatek jako konsument
12:43 08.09.2010
... z prawem, nastolatkom - jednak ich zakupy powinny ograniczać się do rzeczy, które dotyczą drobnych bieżących spraw życia codziennego. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina, że jeżeli dwunastolatek będzie chciał bez obecności rodzica kupić odtwarzacz mp3, sprzedawca powinien odmówić. Świadomości tych "przepisowych" ograniczeń często ...
Tematy: nastolatki, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów, badania dzieci -
Seniorzy lubią kupować
12:16 25.08.2010
... i oferty skomponowane specjalnie z myślą o starszych klientach i wyraźnie do nich adresowane. Aby zadowolić tę powiększającą się i mogącą coraz więcej wydawać rzeszę konsumentów, producenci i handlowcy powinni pilnie wziąć się do roboty. Dobre przykłady już widać. Ofertę skierowaną do emerytów mają apteki. Dla branży ...
Tematy: seniorzy, osoby strasze, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów -
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
11:44 17.05.2010
... katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych konsumentów z grupy docelowej jesteśmy w stanie dotrzeć kampanią reklamową. Istotne jest to, żeby przewidzieć ilu z tych konsumentów w ogóle zareaguje i zechce się zainteresować ofertą danej firmy ...
Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie -
Nastolatki to wytrawne konsumentki
00:20 03.05.2010
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ...
Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki -
Kto kompletuje szkolne wyprawki?
13:19 05.09.2006
Akcja "powrót do szkoły" już się rozpoczęła, a wraz z nią zakupowe szaleństwo rodziców chcących należycie wyposażyć swoje dzieci na kolejny rok nauki. Z zebranych przez Acxiom danych wynika, że pociechy w wieku szkolnym posiadają najczęściej osoby w wieku 30-50 lat (największa grupa 47% znajduje się w przedziale wiekowym 40-49 lat), pracujące na ...
Tematy: szkoła, szkolna wyprawka, wychowanie dziecka, charakterystyka konsumentów -
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
00:04 14.05.2006
... do najpopularniejszych należy słuchanie muzyki (78%), komputer/Internet (62%) oraz kultura/polityka/podróże (52%). Poniżej zaprezentowane zostały przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Skazani na sukces Młodzi, lepiej ...
Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci -
Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający
09:45 26.04.2006
... Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje odzwierciedlenie wśród młodego pokolenia polskich konsumentów. Jest to grupa szczególnie atrakcyjna ze względu na swój potencjał zakupowy, ale zarazem bardzo wymagająca i trudno osiągalna poprzez tradycyjne media ...
Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci -
Profil konsumenta po 30-tce
00:37 10.04.2006
... 40-tce stajemy się większymi domatorami i większość zainteresowań skupiamy na zajęciach związanych z domem czy czytaniem książek. Przykładowe charakterystyki grup konsumentów w wyżej opisywanych kategoriach wiekowych, opartych na ogólnopolskim systemie segmentacji gospodarstw domowych Personicx. Profesjonaliści z potencjałem Wykształceni, zajmujące ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, preferencje konsumentów, charakterystyka konsumentów
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- marketing
- seniorzy
- badania konsumentów
- zwyczaje zakupowe
- konsumenci
- szkoła
- konsument
- szkolna wyprawka
- preferencje konsumentów
- lojalność klientów
- młodzież
- wychowanie dziecka
- kampanie reklamowe
- badania konsumenckie
- nastolatki
- wykorzystanie nowoczesnych technologii
- profil konsumenta
- badania dzieci
- yuppies