chatbot - wiadomości i porady tematyczne
-
Chatbot pomoże nie tylko klientom
10:02 23.11.2018
... takich incydentów zgłaszać niejako „bezosobowo” czyli wirtualnemu asystentowi, wykorzystującemu technikę przetwarzania języka naturalnego – NLP i sztuczną inteligencją. Tego typu chatbot jest w stanie trafnie reagować na otrzymywane zgłoszenia, zadawać właściwe pytania nakreślające cały zarys sprawy a następnie przekazać gotowy, anonimowy raport ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, zarządzanie firmą, chatbot -
Chatboty opanowują rynek?
13:05 17.07.2018
... postęp technologiczny - na miejscu tradycyjnych botów coraz częściej pojawiają się zaawansowane rozwiązania napędzane sztuczną inteligencją. – W tej chwili zasilany sztuczną inteligencją chatbot jest w stanie zrozumieć kontekst i poprawnie odpowiedzieć już na ponad 98% pytań zadawanych przez człowieka. Dlatego też klienci banków czy telekomów ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta -
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
00:34 11.03.2018
... w tym kierunku chociażby poprzez wprowadzenie chatbotów. Czym są chatboty? Chatbot jest programem opartym na regułach oraz wykorzystaniu AI, z którym ... . Jak działa chatbot? Obecnie można rozróżnić dwa typy chatbotów. Jeden działa w oparciu o zestaw reguł, drugi natomiast, bardziej zaawansowany korzysta z uczenia maszynowego. Chatbot działający w ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta -
Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?
12:33 09.03.2018
... że prowadzone z nimi rozmowy będą zyskiwały na naturalności. – Nie oszukujmy się – chatbot sam w sobie nie stanowi żadnej rewolucji. Od momentu pojawienia się pierwszego ... „wrażliwość”. To niezbędny krok w ewolucji chatbotów. Warto przytoczyć tutaj wyniki badania Chatbot Consumer Report, w którym aż 71% respondentów zwróciło uwagę, że niechętnie ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatbot -
Chatboty - za wcześnie na popularność?
11:12 18.05.2017
Dane ze zrealizowanej przez KAYAK.pl analizy Mobile Travel Report wskazują, że klienci coraz częściej decydują się na rezerwacje online. Rosnącą popularnością cieszą się również chatboty, chociaż na mówienie o boomie na zautomatyzowaną konwersację jest zdecydowanie za wcześnie. Chatboty to wykorzystywane w aplikacjach (np. Facebook Messenger) ...
Tematy: chatbot, rezerwacje wakacji -
6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?
09:57 25.01.2017
... również są w stanie w dość istotny sposób zmodyfikować metody działania przedsiębiorców w nadchodzących latach. Oto one: Trend nr 1: Chatbot i autonomiczne interfejsy Autonomiczne interfejsy, takie jak chatbot lub agenci cyfrowi zyskają coraz większą popularność i będą coraz częściej wykorzystywane do procesów związanych z zarządzaniem i kontrolą ...
Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, rozwój firmy, chatbot
1 2