chatboty - wiadomości i porady tematyczne
-
Wykorzystanie ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem?
11:32 27.03.2023
Moment pojawienia się ChatuGPT jest przełomowy. Wiele osób uważa, że AI zastąpi niebawem specjalistów m.in. copywriterów i twórców contentu. Jednak czy wykorzystanie treści z ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem? - Należy pamiętać, że jest to narzędzie, którego algorytmy bazują również na web scrapingu, a co za tym idzie - efekty jego pracy ...
Tematy: ChatGPT, AI, sztuczna inteligencja, web scraping -
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
09:33 23.03.2023
Sztuczna inteligencja to jedna z tych technologii, która wzbudza ożywioną dyskusję w polskim internecie. Szeroko komentowana jest m.in. jej „walka” z ludzkim umysłem. Z analizy opracowanej przez SentiOne wynika, że w ostatnim czasie szczególne zasięgi zyskiwały takie frazy jak „AI poległa” lub „AI pokonała człowieka”. O sztucznej inteligencji mówi ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty -
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
13:12 02.01.2023
... inteligencją i chętnie o niej rozmawiają w Internecie - wynika z analizy SentiOne. Polska wyrasta także na lidera regionu pod względem liczby ekspertów od AI. Chatboty i voiceboty zyskują coraz więcej zastosowań i pozytywnie się kojarzą. Jak wynika z analizy wypowiedzi polskich Internautów z ostatniego roku przeprowadzonej przez SentiOne, liczba ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty -
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
00:20 25.12.2022
... i oferować produkty, które są dostosowane do potrzeb konsumenta. To świetne narzędzie nie tylko do automatyzacji kontaktu, ale też up-sellingu i cross-sellingu. Chatboty łączą się też z trendem cross-border. Pomagają one łączyć się z klientem zagranicznym w języku, z którego korzysta – wymienia Wojciech Łaszkiewicz. Re-commerce Trend, który ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, social commerce -
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
00:35 26.12.2021
... i urozmaica ścieżkę zakupową, pozwala sprzątać czy prowadzić samochód i robić zakupy jednocześnie. Zanim jednak asystenci zaczną dominować w e-commerce, minie trochę czasu. Chatboty i głosowe boty Z chatbotów korzysta już większość sklepów internetowych. Jednakże w 2022 roku mają się stać jeszcze popularniejsze. Przede wszystkim dlatego, że ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, personalizacja -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... wskazuje na sześć obszarów z zakresu customer experience, w które powinien obecnie inwestować sklep internetowy: personalizacja, programy lojalnościowe i subskrypcje, omnichannel, chatboty, płatności i zakupy mobilne. 1. Personalizacja Każdy użytkownik widzi nieco inne wyniki wyszukiwania w Google i otrzymuje skrojone pod siebie propozycje filmów ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
Sztuczna inteligencja w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Co na to Polacy?
11:41 27.05.2021
Sztuczna inteligencja śmiało wkroczyła pod strzechy, a Polacy wydają się być z nią bardzo oswojeni. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby najnowsze badania serwisu Pracuj.pl, z których wynika, że aż 2/3 z nas nie miałoby oporów przed uczestniczeniem w rekrutacji pracowników prowadzonej przez roboty. Nie jest to jednak równoznaczne z gotowością HR ...
Tematy: transformacja cyfrowa, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi, automatyzacja -
Zarządzanie finansami: plastik i bot lepszy niż gotówka i doradca
00:10 14.02.2021
... ten trend – komentuje Juergen Lindner, wiceprezes Oracle i szef działu globalnego marketingu – Cyfrowość to nowa norma. Technologie, takie jak sztuczna inteligencja i chatboty odgrywają istotną rolę w zarządzaniu finansami. Organizacje które nie przyjmą tych zmian ryzykują, że pozostaną w tyle za swoimi równolatkami i konkurencją. Ucierpieć ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatboty, zarządzanie finansami -
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
00:50 15.01.2021
... do roku 2025 (badanie 2019); obecnie 70 proc. respondentów planuje z nich korzystać do 2022 roku (badanie 2020). Chatboty – 36 proc. klientów oczekiwało, że chatboty odpowiedzą na ich pytania lub udzielą wsparcia w przypadku wystąpienia problemów. Obecnie 54 proc. respondentów deklaruje chęć kontaktu z żywym ...
Tematy: zachowania konsumentów, pandemia, lojalność klientów, nowe technologie -
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
09:27 04.12.2020
... już legendy. Z tego też powodu wiele organizacji powołuje do życia chatboty, które eliminują konieczność oczekiwania na połączenie z konsultantem i gwarantują niemal natychmiastowy dostęp ... potencjał dla rozwoju interfejsów konwersacyjnych, ale również pole do usprawnień. Chatboty to rozwiązania, na które jesteśmy już dziś gotowi, byle tylko były ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, uczenie maszynowe