chatboty - wiadomości i porady tematyczne
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
12:53 12.08.2020
... w dobieraniu reklam do preferencji i zachowań internautów. Całkiem nieźle radzi sobie również z obsługą domów czy autonomicznych samochodów. Prognozuje pogodę i napędza uczynne chatboty. Stoi ona również za asystami w aktywowanych głosem urządzeniach. Tam, gdzie w grę wchodzą liczne zmienne oraz ogromne zbiory danych, inteligentne algorytmy ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, chatboty -
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
10:10 27.02.2020
... często nie potrafią zinterpretować szczegółów w dialogu, co prowadzi do nieporozumień. Wykonywanie niedokładnych poleceń – chatboty nie odpowiadają na techniczne polecenia wydawane przez klientów. Trudności w zrozumieniu dialektów: chatboty nadal nie są w stanie zrozumieć kulturowych dialektów, co utrudnia zrozumienie intencji. Użytkownik nie ...
Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, chatboty -
4 najlepsze chatboty w marketingu
00:32 11.05.2019
... Chatboty w marketingu na co najmniej kilka sposobów. Oto przykłady: Chatboty leadowe – służą do pozyskania (generowania) kontaktów, dlatego chętnie udzielają informacji, odpowiadają na pytania i zachęcają do pozostawienia adresu e-mail. Poprzez dialog Chatboty prowadzą klienta przez cały lejek sprzedażowy, aż do finalnej transakcji. Chatboty ...
Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, marketing online, marketing konwersacyjny -
Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?
12:25 21.03.2019
... stanowiska pracy. Oszczędzą tym samym czas – a potencjalni pracownicy unikną dodatkowego stresu związanego z rozmową o pracę. Chatboty są przyjazne i pomocne, a przede wszystkim nie oceniają podenerwowanych kandydatów. Chatboty ułatwią proces onboardingu pracowników Proces wdrażania nowych pracowników jest czasochłonny dla obydwu stron, a dla ...
Tematy: transformacja cyfrowa, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi, automatyzacja -
Trendy w e-commerce na 2019 rok
00:44 28.01.2019
... robotów, uczenia maszynowego oraz przedsiębiorstw, które postawią na przyjazne środowisku rozwiązania. Chatboty Chatboty dały o sobie znać już w minionych latach, ale to właśnie ... „specjalisty” przydaje się zwłaszcza w okresie intensyfikacji sprzedaży, a więc np. przed świętami. Chatboty nie okazują też irytacji, a więc mogą przez cały czas ...
Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy -
Jaki był marketing mobilny 2018?
09:30 07.01.2019
Ucinamy sobie pogawędki z chatbotami, a w aplikacjach za prawdziwe pieniądze kupujemy zupełnie wirtualne akcesoria. Przywiązujemy coraz to większą wagę do bezpieczeństwa danych osobowych, w których ochronie idealnie sprawdza się stary, dobry SMS. Ostatnie miesiące minionego roku upłynęły pod znakiem łączenia już wypróbowanych i zupełnie nowych ...
Tematy: mobile marketing, trendy marketingowe, marketing mobilny, chatboty -
Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?
00:41 26.04.2018
... ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem. Dlaczego ... wykorzystanie, a konsumenci zaczynają korzystać z nich częściej niż z aplikacji mobilnych. Chatboty niewątpliwie stają się najpotężniejszym kanałem komunikacji B2B i B2C. Dzięki nim, ...
Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, rewolucja cyfrowa, aplikacje mobilne -
Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?
00:44 16.01.2018
Miniony rok przyniósł branży komunikacji mobilnej wiele interesujących wydarzeń. Jedną z najważniejszych kwestii było wejście w życie ustawy antyterrorystycznej, która zaowocowała m.in. koniecznością rejestracji przedpłaconych kart SIM. W mediach społecznościowych pojawiły się czatboty przeznaczone do komunikacji z urzędem, a UKE i GUS informowały ...
Tematy: komunikacja mobilna, smartfony, sms, karty SIM -
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
10:39 31.01.2017
... , przeliczają współczynnik konwersji, biorą pod uwagę oceny klientów, a nawet dostępność produktów, czy marże sprzedażowe- i dopiero pokazują odpowiednio uszeregowane wyniki. Inteligentne chatboty, czyli czaty obsługiwane przez stale uczące się boty internetowe. Są one efektywną formą wsparcia dla klienta, co ciekawe, świetnie sprawdzają ...
Tematy: e-commerce, Big Data, personalizacja, chatboty