eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematychatboty

chatboty - wiadomości i porady tematyczne

  • Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

    Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

    12:53 12.08.2020

    ... w dobieraniu reklam do preferencji i zachowań internautów. Całkiem nieźle radzi sobie również z obsługą domów czy autonomicznych samochodów. Prognozuje pogodę i napędza uczynne chatboty. Stoi ona również za asystami w aktywowanych głosem urządzeniach. Tam, gdzie w grę wchodzą liczne zmienne oraz ogromne zbiory danych, inteligentne algorytmy ...

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, chatboty
  • Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020

    10:10 27.02.2020

    ... często nie potrafią zinterpretować szczegółów w dialogu, co prowadzi do nieporozumień. Wykonywanie niedokładnych poleceń – chatboty nie odpowiadają na techniczne polecenia wydawane przez klientów. Trudności w zrozumieniu dialektów: chatboty nadal nie są w stanie zrozumieć kulturowych dialektów, co utrudnia zrozumienie intencji. Użytkownik nie ...

    Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, sztuczna inteligencja, chatboty
  • 4 najlepsze chatboty w marketingu

    4 najlepsze chatboty w marketingu

    00:32 11.05.2019

    ... Chatboty w marketingu na co najmniej kilka sposobów. Oto przykłady: Chatboty leadowe – służą do pozyskania (generowania) kontaktów, dlatego chętnie udzielają informacji, odpowiadają na pytania i zachęcają do pozostawienia adresu e-mail. Poprzez dialog Chatboty prowadzą klienta przez cały lejek sprzedażowy, aż do finalnej transakcji. Chatboty ...

    Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, marketing online, marketing konwersacyjny
  • Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?

    Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?

    12:25 21.03.2019

    ... stanowiska pracy. Oszczędzą tym samym czas – a potencjalni pracownicy unikną dodatkowego stresu związanego z rozmową o pracę. Chatboty są przyjazne i pomocne, a przede wszystkim nie oceniają podenerwowanych kandydatów. Chatboty ułatwią proces onboardingu pracowników Proces wdrażania nowych pracowników jest czasochłonny dla obydwu stron, a dla ...

    Tematy: transformacja cyfrowa, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi, automatyzacja
  • Trendy w e-commerce na 2019 rok

    Trendy w e-commerce na 2019 rok

    00:44 28.01.2019

    ... robotów, uczenia maszynowego oraz przedsiębiorstw, które postawią na przyjazne środowisku rozwiązania. Chatboty Chatboty dały o sobie znać już w minionych latach, ale to właśnie ... „specjalisty” przydaje się zwłaszcza w okresie intensyfikacji sprzedaży, a więc np. przed świętami. Chatboty nie okazują też irytacji, a więc mogą przez cały czas ...

    Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy
  • Jaki był marketing mobilny 2018?

    Jaki był marketing mobilny 2018?

    09:30 07.01.2019

    Ucinamy sobie pogawędki z chatbotami, a w aplikacjach za prawdziwe pieniądze kupujemy zupełnie wirtualne akcesoria. Przywiązujemy coraz to większą wagę do bezpieczeństwa danych osobowych, w których ochronie idealnie sprawdza się stary, dobry SMS. Ostatnie miesiące minionego roku upłynęły pod znakiem łączenia już wypróbowanych i zupełnie nowych ...

    Tematy: mobile marketing, trendy marketingowe, marketing mobilny, chatboty
  • Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?

    Czy chatboty wyprą aplikacje mobilne?

    00:41 26.04.2018

    ... ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem. Dlaczego ... wykorzystanie, a konsumenci zaczynają korzystać z nich częściej niż z aplikacji mobilnych. Chatboty niewątpliwie stają się najpotężniejszym kanałem komunikacji B2B i B2C. Dzięki nim, ...

    Tematy: chatboty, sztuczna inteligencja, rewolucja cyfrowa, aplikacje mobilne
  • Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?

    Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?

    00:44 16.01.2018

    Miniony rok przyniósł branży komunikacji mobilnej wiele interesujących wydarzeń. Jedną z najważniejszych kwestii było wejście w życie ustawy antyterrorystycznej, która zaowocowała m.in. koniecznością rejestracji przedpłaconych kart SIM. W mediach społecznościowych pojawiły się czatboty przeznaczone do komunikacji z urzędem, a UKE i GUS informowały ...

    Tematy: komunikacja mobilna, smartfony, sms, karty SIM
  • Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data

    Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data

    10:39 31.01.2017

    ... , przeliczają współczynnik konwersji, biorą pod uwagę oceny klientów, a nawet dostępność produktów, czy marże sprzedażowe- i dopiero pokazują odpowiednio uszeregowane wyniki. Inteligentne chatboty, czyli czaty obsługiwane przez stale uczące się boty internetowe. Są one efektywną formą wsparcia dla klienta, co ciekawe, świetnie sprawdzają ...

    Tematy: e-commerce, Big Data, personalizacja, chatboty

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: