content marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
00:49 11.04.2014
... służył potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. Powiększa się liczba firm, które ... Marki, które w przyszłości będą potrafiły się wyróżnić na tle innych, stworzą content, który zaangażuje użytkowników na poziomie emocjonalnym. Aby zwiększyć szanse na ...
Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing -
Firma w Internecie to nie tylko strona www
10:15 13.02.2014
... przed podjęciem decyzji o zakupie. Materiały informacyjne zamieszczane w serwisach branżowych, forach czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach (m.in. e-booki, nagrania wideo, artykuły, poradniki, webinary ...
Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy -
Czym jest branded content?
10:33 28.12.2012
... . Wystarczy tylko dać im do tego powód i odpowiednie miejsce (takie, jak dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na zmiany Bez odpowiedniego pomiaru nie jesteśmy w stanie ocenić, czy nasze ...
Tematy: branded content, content marketing, marketing internetowy, marketing społecznościowy -
Social media a B2B
12:05 25.07.2012
... stara, internetowa maksyma „Content is the King” nie jest tak prawdziwa. Dowodzą tego badania HiveFire „The Future of B2B Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing w wyszukiwarkach z wynikiem ...
Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
Podobne tematy:
- e-commerce
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja
- marki
- reklama internetowa
- reklama online
- AI
- działania marketingowe
- marketing
- hotele
- rok 2023
- reklama w Internecie
- Black Friday
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- marka
- skuteczna reklama
- strategia marketingowa