reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
09:22 18.11.2024
... rynku video wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją a konsumowaniem treści wideo ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
08:30 30.10.2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat ... .pl, która odnotował 0,58 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display we wrześniu 2024 znalazła się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
10:44 06.09.2024
... , a ponadto nie wywołują negatywnych skojarzeń np. z natarczywością. Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w odbiorze konsumentów i marketingowców (w nawiasach odnotowano zmianę w rankingu) Inne kluczowe wnioski Badanie Kantar Media ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?
12:22 05.09.2024
... firm, które w swoich działaniach reklamowych wykorzystują symbole powiązane z alkoholem. Reklama mocniejszych alkoholi jest całkowicie zakazana, a przepisy zabraniają nie ... UOKIK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych #OznaczamReklamy [online:] https://uokik.gov.pl/download.php?plik=26684 [dostęp: 3.09 ...
Tematy: reklama online, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy -
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
10:10 02.09.2024
... robiący zakupy w Polsce. (Źródła: GWI; Raport Consumer Journey Minds&Roses dla Allegro). W pierwszym półroczu 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 4,0% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę eksperci Publicis Groupe oszacowali na poziomie 3,9%. Motorem wzrostu dla tej reklamy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
10:41 30.08.2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,33% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... Zalando, które odnotowało 0,53 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w lipcu 2024 znalazł się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
10:42 12.08.2024
... rynku video wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją a konsumowaniem treści wideo ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
10:10 29.07.2024
... najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK ... średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 84,61% populacji Polaków w wieku od 7 do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
12:04 27.06.2024
AI Act, czyli Akt w sprawie sztucznej inteligencji, to pierwsze na świecie tak kompleksowe przepisy dotyczące AI, przyjęte niedawno w Unii Europejskiej. Rozporządzenie dotyczy zarówno przedsiębiorstw, jak i osób fizycznych wykorzystujących AI. Najszersze i najbardziej praktyczne zastosowanie nowe przepisy znajdą w stosunku do dwóch grup: dostawców ...
Tematy: AI Act, AI, sztuczna inteligencja, reklama internetowa -
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
10:16 14.06.2024
... najbardziej aktywni w internecie? Kto w maju bieżącego roku zarezerwował największy budżet reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK ... średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,67% populacji Polaków w wieku od 7 do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji