reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył ... w odstępach miesięcznych, pozwolać będzie na zauważenie trendów panujących na rynku reklamy online ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują formy wbudowane w treść strony ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
09:57 24.08.2009
... online jest według internautów celowe utrudnianie możliwości jej zamknięcia (60 proc.), a także to, że reklama ...
Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy -
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
05:45 12.08.2009
... . Ze strony reklamodawcy to najskuteczniejszy model, który nie tylko dostarcza wiarygodnych danych, ale również bez większych rozmyśleń pomaga zadecydować czy reklama jest efektywna czy nie. Tu nie tylko płaci się za działanie użytkownika. Tu płaci się przede wszystkim za konkretną konwersję ...
Tematy: rozliczenie reklamy, reklama online, reklama internetowa, kampanie reklamowe -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... w prowadzenie portalu. Wymagania użytkowników są coraz większe, a reguły rządzące rynkiem online bardziej zaostrzone. Wygrywa ten, kto jest nie tylko lepszy, ale ... dobrych praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej grupy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
... reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - ... nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
12:28 25.01.2009
... problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała.
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... .com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna oferuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Marketing szeptany a spam-marketing
01:32 05.01.2009
Wszechogarniająca nowomowa w nazewnictwie narzędzi i usług agencji reklamowych w Internecie, połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe opisy i ponadprzeciętny optymizm - podała Grupa Adweb. Jak zaznacza Grupa Adweb, nie znaczy to w ...
Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie