reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy z korektą wzrostu
09:31 12.06.2019
... Douwe Egberts. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale 2019 r. spadki zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i telewizja spadły odpowiednio o 1,6% oraz o 3,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadły ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
... stosunku do nas. W ten sposób nasza oferta będzie za nimi podążać i delikatnie przypominać o sobie. Zazwyczaj taka reklama ma formę graficzną, może też być w postaci tekstowej. W jakich sytuacjach remarketing jest przydatny – przykłady Najprostszą ... skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
18:50 02.06.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
10:58 09.05.2019
... Jej wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
05:45 12.04.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
12:39 25.03.2019
... . Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
... do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, ... właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
10:23 14.03.2019
... wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy ... na reklamę internetową przekroczył dynamikę całego rynku. Dlatego też tylko online zwiększył swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
10:56 05.03.2019
... online. Dynamicznie nadal rozwija się reklama w urządzeniach mobilnych, a także komunikacja marketingowa prowadzona w social mediach oraz wideo online. Na dynamikę rynku istotny wpływ wywiera również reklama sprzedawana w modelu programmatic, której wartość wzrosła o ponad jedną trzecią. Ogólny obraz rynku nie uległ zmianie – dominuje reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama