reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
12:39 25.03.2019
... . Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
... do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, ... właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
10:23 14.03.2019
... wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy ... na reklamę internetową przekroczył dynamikę całego rynku. Dlatego też tylko online zwiększył swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
10:56 05.03.2019
... online. Dynamicznie nadal rozwija się reklama w urządzeniach mobilnych, a także komunikacja marketingowa prowadzona w social mediach oraz wideo online. Na dynamikę rynku istotny wpływ wywiera również reklama sprzedawana w modelu programmatic, której wartość wzrosła o ponad jedną trzecią. Ogólny obraz rynku nie uległ zmianie – dominuje reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów
10:07 05.03.2019
Przed nami wynik opracowanego przez Criteo raportu „State of Ad Tech 2019” (Nowoczesne technologie reklamowe 2019). Opracowanie skupia swą uwagę na sposobach skutecznego konwertowania grup docelowych podczas kolejnych etapów ścieżki zakupowej. Jego podstawą są ankiety przeprowadzone pośród marketerów z całego świata, które ułatwiają zrozumienie ...
Tematy: reklama online, skuteczna reklama, aplikacje mobilne -
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
... teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które ... eksperta warto rozważyć również opcję cyklu artykułów natywnych z danej tematyki. Reklama produktu / usługi Gdy naszym celem jest zapoznanie szerokiego grona odbiorców ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
... tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „ ... Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
08:55 17.01.2019
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. ...
Tematy: nowe technologie, marketing cyfrowy, reklama online, blockchain -
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
08:45 15.01.2019
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Co więcej, z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online -
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
13:00 07.12.2018
... była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama ... reklamę internetową wyraźnie przekroczył dynamikę całego rynku. Dlatego też tylko online zwiększył swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama