reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... Meetrics. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również Polskę ... w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
12:00 08.08.2018
... reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się sprostać ich wymaganiom. Czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online ... Viewability sięgnął 50 procent, a do oznacza, że co druga reklama online jest dla odbiorców niewidzialna. Dla porównania, średnia liczona ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Mobile i programmatic - duet doskonały?
10:54 26.07.2018
... lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama oparta na lokalizacji jest jedną z najlepiej rozwijających się i przyszłościowych form marketingu mobilnego. Dzięki zastosowaniu modelu programmatic, dane zbierane przez urządzenia ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online -
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
00:36 17.06.2018
... reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej liczby konwersji i wzrostu przychodów z reklam online. Przyszłość reklamy AI zaczyna być coraz mocniej wykorzystywana w marketingu. Począwszy od automatyzacji ogromnej ilości procesów związanych z obsługą klienta, często prostych ...
Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe -
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
12:46 01.06.2018
... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online -
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
11:59 25.04.2018
... tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, ... z wielu źródeł danych i integracja 1st, 2nd i 3rd party data będą coraz bardziej popularne w nowoczesnych metodach prowadzenia kampanii online – przewiduje ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej -
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
13:13 07.03.2018
Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies ... dobre jakościowo dane. A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można się przekonać, zestawiając dane historyczne ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej -
Reklama internetowa rośnie najszybciej
10:24 06.03.2018
... reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem. Największy wolumenowy spadek zanotowały dzienniki – 34 mln zł. Budżety telewizyjne urosły o 54 mln zł. W samym czwartym kwartale najsilniej rósł segment online ... +4,3 proc.). Najsilniejszy wpływ na kondycję rynku reklamy online mają globalni gracze – Google i ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
12:35 01.03.2018
... reklamy jest reklama online – dynamika jej wzrostu jest dwucyfrowa. W 2017 r. wzrosła ona o 12,1%, a w tym roku prognozowany jest wzrost na poziomie 10,9%. Rynek reklamy internetowej rośnie dzięki przenoszeniu budżetów reklamowych z telewizji na formy online oraz rozwojowi platform VOD. Źródłem wzrostu jest też reklama programatyczna oraz ...
Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa -
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
10:08 13.02.2018
... niezależne od tego, gdzie odbiorca po nie sięga. Klient może robić zakupy online na komputerze stacjonarnym, urządzeniu mobilnym, poprzez media społecznościowe, czy telefonicznie. Chodzi o ... prób nowych zmian. Niemniej jednak, poziom i miejsce, w jakim znajduje się obecnie reklama cyfrowa, pokazują jak bardzo rozwinęła się ona w ciągu ostatnich lat. ...
Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain