eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    10:08 28.01.2019

    ... tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „ ... Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom

    Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom

    08:55 17.01.2019

    W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. ...

    Tematy: nowe technologie, marketing cyfrowy, reklama online, blockchain
  • 5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    08:45 15.01.2019

    Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Co więcej, z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania ...

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    13:00 07.12.2018

    ... była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama ... reklamę internetową wyraźnie przekroczył dynamikę całego rynku. Dlatego też tylko online zwiększył swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 ...

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    11:46 09.11.2018

    ... Meetrics. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku uwzględnia również Polskę ... w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    12:00 08.08.2018

    ... reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się sprostać ich wymaganiom. Czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online ... Viewability sięgnął 50 procent, a do oznacza, że co druga reklama online jest dla odbiorców niewidzialna. Dla porównania, średnia liczona ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Mobile i programmatic - duet doskonały?

    Mobile i programmatic - duet doskonały?

    10:54 26.07.2018

    ... lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama oparta na lokalizacji jest jedną z najlepiej rozwijających się i przyszłościowych form marketingu mobilnego. Dzięki zastosowaniu modelu programmatic, dane zbierane przez urządzenia ...

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    00:36 17.06.2018

    ... reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej liczby konwersji i wzrostu przychodów z reklam online. Przyszłość reklamy AI zaczyna być coraz mocniej wykorzystywana w marketingu. Począwszy od automatyzacji ogromnej ilości procesów związanych z obsługą klienta, często prostych ...

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    12:46 01.06.2018

    ... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ...

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online
  • Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    11:59 25.04.2018

    ... tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, ... z wielu źródeł danych i integracja 1st, 2nd i 3rd party data będą coraz bardziej popularne w nowoczesnych metodach prowadzenia kampanii online – przewiduje ...

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: