reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
00:20 04.02.2018
... zdominowały, a które okazały się tylko modnymi hasłami. Eksperci od online marketingu ShopAlike.pl podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów w ... olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. ...
Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online -
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
09:25 15.01.2018
... skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te drugie, początkowo ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, rok 2018 -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
10:12 27.12.2017
Kantar Millward Brown jak co roku ogłosił swoje prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Zgodnie z jego przewidywaniami, nadchodzący rok będzie dla marketerów niezwykle intensywnym okresem, w którym mierzyć się będą m.in. ze zmieniającym się podejściem do komunikacji, technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Co 2 reklama online jest niewidzialna
12:03 17.11.2017
... się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, ... wyświetlania. Wideo liderem na stronach WWW Jeżeli wziąć pod uwagę wyłącznie reklamy online emitowane na stronach WWW (poza mediami społecznościowymi), to okaże się, że ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Rynek reklamowy nieco rozczarował
11:38 30.08.2017
... pierwszym kwartale najsilniej rósł segment online, jednak w drugim kwartale dynamika wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
10:00 04.08.2017
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe -
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
11:22 14.03.2017
... Jeżeli chodzi o marki farmaceutyczne, których reklama wideo trafiła do największej rzeszy internautów, to bezapelacyjnycm zwycięzcą jest spray do nosa Marimer w wersji dla niemowląt. Spoty tego preparatu odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego ...
Tematy: zdrowie, medycyna, reklama wideo, reklama online -
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
00:20 10.03.2017
... o 40 proc. 5) Drugie życie systemów CRM, ERP i BI Internet rośnie jak na drożdżach. Z szacunków Oracle wynika, że rokrocznie ilość danych online zwiększa się o 40 proc, a w 2016 przekroczyła próg 10 Zettabajtów. Systemy, które nie czerpią z nich pełnymi garściami nie mają racji bytu ...
Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing -
Trendy w programmatic A.D. 2017
11:02 16.01.2017
... rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. ... i 81 proc. na rynkach wschodzących), to jasne staje się, że reklama mobile, a w szczególności model programmatic, musi nieustannie zyskiwać na znaczeniu. Nie ...
Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... komentuje wyniki Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 1,7 ... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama