reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
12:10 04.08.2016
... publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią go ...
Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama -
Zacznij myśleć o programmatic
09:28 26.07.2016
... chcą, aby przekazy reklamowe były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników. Jednym ze skutecznych sposobów w osiągnięciu tego celu jest spersonalizowana reklama programmatic. Reklamodawca poprzez zautomatyzowany system aukcyjny wykupuje w przeciągu ułamka sekundy odsłonę reklamy pod konkretne „cookie” – ciasteczko, które reprezentuje internautę ...
Tematy: programmatic, reklama online, skuteczna reklama -
Skuteczna reklama online czyli jaka?
11:21 03.06.2016
... samych miejscach. Rozkładając reklamy dla strony „w desktopie”, zawsze należy sprawdzić jak docelowo będą wyglądały również w wersji mobilnej. Umiejętnie rozlokowana, nieagresywna reklama nie powoduje porzucenia strony przez użytkowników. Dobrym przykładem są tutaj serwisy społecznościowe. Stosowane w nich w 79 proc. reklamy natywne, idealnie ...
Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja -
Jakie trendy w polskim e-commerce?
10:46 23.05.2016
... znajomych Sposób, w jaki korzystamy z internetu i robimy zakupy, zmieniają też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe ...
Tematy: e-commerce, m-commerce, social media, reklama online -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
... reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie reklamowym online pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 33%, a udział o prawie 5 punktów procentowych. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
00:22 04.04.2016
Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ...
Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama -
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
... . Słownik programmatic buying AdFraud – każda forma nielegalnej aktywności w reklamie online, włączając sztucznie napędzany ruch przez automaty czy wielokrotną ... której powierzchnię reklamową sprzedaje się na wcześniej ustalonych progach cenowych (Price Floor). Reklama natywna – oznacza taką kreację reklamową, która „wtapia się” w otoczenie ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
00:15 17.01.2016
... 2016 rok opisuje, jak marketerzy mogą właściwie wykorzystać media. Są to następujące zmiany: W roku 2016 marki będą więcej inwestowały w obecność online, a szczególnie w wideoreklamy w mobilnych formatach, ale wiele firm zmarnuje miliony, zaniedbując potrzebę dostosowywania treści reklamowych do różnych formatów. Rozważni marketerzy na ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
... . Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. ... Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
14:51 23.11.2015
... przeznaczą również środków na kampanię w kanale mobilnym – dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik sięga po telefon i sprawdza ofertę e-sklepu na urządzeniu mobilnym. Warto być ...
Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek