reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
11:13 28.08.2019
... mobilnych, która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. W rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują ponad połowę wartości ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych kwartałach wzrostów (i osiągnięciu w I kwartale br. rekordowego poziomu 59 ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
10:52 05.08.2019
... niej mamy. Jak często korzystać z reklamy? Zadbajmy o to, by reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności jest tylko informacją, a to o wiele za mało, by wypromować produkt ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
15:11 21.07.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy z korektą wzrostu
09:31 12.06.2019
... Douwe Egberts. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale 2019 r. spadki zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i telewizja spadły odpowiednio o 1,6% oraz o 3,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadły ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
... stosunku do nas. W ten sposób nasza oferta będzie za nimi podążać i delikatnie przypominać o sobie. Zazwyczaj taka reklama ma formę graficzną, może też być w postaci tekstowej. W jakich sytuacjach remarketing jest przydatny – przykłady Najprostszą ... skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
18:50 02.06.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
10:58 09.05.2019
... Jej wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
05:45 12.04.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa