reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza
00:44 29.10.2007
... i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki w wielu punktach okazały się zaskakujące. W badaniu przeanalizowano zależności pomiędzy ...
Tematy: reklama pop-up, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
01:34 13.10.2007
... daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 proc. ufa bannerom, a 18 proc. - reklamom otrzymywanym w telefonach komórkowych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna -
Reklama rich media skuteczna w rozrywce
00:49 19.09.2007
... premierę DVD, wypełnić do ostatniego miejsca salę kinową czy podnieść oglądalność programu telewizyjnego. Reklama rich media staje się dla coraz większej liczby reklamodawców związanych z rozrywką synonimem sukcesu w kampanii prowadzonej online. PointRoll zwraca uwagę, że umieszczenie reklamy związanej z rozrywką na stronie internetowej powiązanej ...
Tematy: rich media, reklama internetowa, formy reklamy, reklama online -
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
00:28 16.05.2007
Europejczycy zdążyli się już przyzwyczaić do reklam internetowych. Zaledwie 2 na 1 000 oglądanych przez internautów bannerów jest klikanych przez użytkowników z Europy - wynika z raportu opracowanego przez ADTECH. Obecny współczynnik CTR bannerów (0,18 proc.) jest najniższy od czasu kiedy firma rozpoczęła swoje badania w 2004 r. Wtedy ich CTR ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Rośnie rynek reklamy online
13:40 05.10.2006
... online, podobnie jak na świecie, jeszcze wzrośnie. Nieograniczone możliwości Jaka jest przyszłość reklamy w obliczu tych zmian? Jak twierdzi Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online ... i nudną. Mimo to co trzeci internauta uważa, że reklamy online są skuteczne, a 14 proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, reklama w wyszukiwarkach -
Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
00:28 02.10.2006
... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ...
Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
Koncerny spożywcze coraz częściej wykorzystują Internet, aby poprzez gry online i reklamy dotrzeć do dzieci. Tym samym zaciera się różnica pomiędzy rozrywką a reklamą - wynika z najnowszych badań. Badania przeprowadzone na 77 stronach ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
YouTube zagrożony?
12:20 04.07.2006
Jak wynika z analiz firmy IDC, imponujący wzrost i popularność YouTube mogą stać się równocześnie czynnikami, które znacznie obniżą zyski serwisu. - Użytkownicy YouTube przyzwyczaili się bowiem nie tylko do darmowych usług, ale również do tego, że przy korzystaniu z serwisu nie są atakowani przez wszechobecne w internecie reklamy. YouTube ...
Tematy: YouTube, serwisy wideo, reklama internetowa, reklama online