reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
12:43 28.08.2020
... zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21,0% oraz 13,6%, zaś dzienniki i magazyny 29,9% i 35,3%. Najsilniejszą ujemną ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
12:25 28.07.2020
... państwa o zawieszeniu działalności sal kinowych. Reklama online na rynku polskim w pierwszym kwartale 2020 charakteryzowała się większą dynamiką wzrostu niż rynek w całości, co przełozyło się na wzrost udziałów w rynku reklamowym jedynie dla tej kategorii. Udział budżetów lokowanych w reklamy online wzrósł o 2,5 punktu procentowego, z 35,9% do ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni ... przez 2 sekundy. Ostatnie miesiące miały ogromny pozytywny wpływ na jakość reklam online w Polsce. Podczas gdy wskaźniki na rynkach międzynarodowych poprawiły się tylko częściowo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
... Analiza pytań otwartych wskazuje, że zdecydowana większość pracowników dostrzega pozytywne aspekty związane z takim trybem pracy. Wysoki poziom cyfryzacji oraz kompetencje online mają teraz kluczowe znaczenie. W bieżącej sytuacji umożliwiają one płynne wykorzystanie zasobów ludzkich oraz projektowych. Jak czytamy w komunikacie z badania IAB Polska ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... , której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
14:15 17.03.2020
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
12:40 17.03.2020
... trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i ... roku wydatki napędzały Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamy online w 2019 r. było video (+16,7%). Tak wysoka dynamika to w głównej ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... kwartale. Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
09:36 12.12.2019
... w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji ... , w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
11:37 09.12.2019
... czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem ... 15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama