reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
12:40 17.03.2020
... trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i ... roku wydatki napędzały Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamy online w 2019 r. było video (+16,7%). Tak wysoka dynamika to w głównej ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... kwartale. Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
09:36 12.12.2019
... w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji ... , w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
11:37 09.12.2019
... czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem ... 15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
09:27 05.11.2019
... badania IAB Polska/PwC AdEx. W drugim kwartale bieżącego roku reklama online rozwijała się w dwucyfrowym tempie, wskutek czego w całej I połowie ... reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... , Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
17:33 13.10.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
10:00 09.10.2019
... rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online na poziomie odpowiednio 35% i 21%. Ich wzrosty są ściśle skorelowane z ... mediów społecznościowych codziennie. Co ważne, te dwie kategorie mocno się przenikają – reklama video jest w tej chwili integralną i bardzo ważną częścią wpływów dla platform ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
14:44 24.09.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
11:04 03.09.2019
... do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi wydawcy. Kilkukrotne sprawdzenie implementacji – każdy wydawca powinien przed publikacją sprawdzić czy jego reklama nie zawiera żadnych błędów programowych. Warto przetestować ją na różnych przeglądarkach i platformach aby mieć stuprocentową pewność, że wszystko działa poprawnie ...
Tematy: ruch w Internecie, invalid traffic, przychody z reklam, reklama online